دیدار حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با حضرت آیت ا… محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری

دیدار حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با حضرت آیت ا… محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری
خرداد 25, 1399
357 بازدید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، یکشنبه عصر مورخه ۹۹/۰۳/۲۵ حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با حضرت آیت ا… محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری -دام ظله العالى- دیدار کرد. حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ضمن […]

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، یکشنبه عصر مورخه ۹۹/۰۳/۲۵ حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با حضرت آیت ا… محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری -دام ظله العالى- دیدار کرد.

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ضمن ابلاغ سلام مردم انقلابی استان لرستان به مقام معظم رهبری، اظهار داشت: استان لرستان خاستگاه اندیشمندان، فرهیختگان و برجستگان علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین گزارشی از شش ماه حضور خود در لرستان، همراه با وضعیت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی این استان ارائه و برنامه‌های فرهنگی و معرفتی آینده دفتر ولی فقیه در لرستان را اعلام کرد.

حجت الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود به جهاد همه جانبه کادر سلامت استان و فعالیت گروه‌های جهادی، جوانان مؤمن و انقلابی، نیکوکاران و سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در مبارزه با ویروس کرونا و اجرای رزمایش مواسات اشاره کرد و آن را کم نظیر و پرافتخار توصیف کرد.

نماینده ولی فقیه لرستان خاطرنشان کرد: لرستان از نرخ بالای بیکاری، تورم و عدم رونق مطلوب کسب و کار و آسیب‌های اجتماعی رنج می‌برد.

وی با طرح مشکلات یاد شده با وجود ذخایر آبی فراوان، خاک حاصلخیز، معادن، گیاهان دارویی و صنایع تعطیل شده خواستار توجه ویژه مسئولان در سطح ملی و کشوری برای رفع مشکلات لرستان شد.

در این دیدار آیت ا… محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری از مردم استان لرستان به عنوان ذخایر انقلاب یاد کرد و گفت: حضور حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان فرصتی برای رشد مادی و معنوی این استان است.

وی، استان لرستان و مردم انقلابی آن را شایسته خدمات افزون‌تر دانست و خواستار تحقق این امر و پیگیری نماینده ولی فقیه و همه مقامات مسئول کشوری و استانی برای حل مشکلات اساسی استان لرستان شدند.