دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
تیر 5, 1399
337 بازدید

دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان لرستان به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه رسیدن به هرگونه موفقیت رعایت […]

دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه رسیدن به هرگونه موفقیت رعایت تقوا و پایبندی به احکام شرعی است و تقوا را برای کارگزاران نظام اسلامی لازم تر دانستند.

شاهرخی در ادامه افزودند: آنچه مردم استان لرستان از نمایندگانشان انتظار دارند فرهنگ متعالی دینی ، اقتصادی قوی ، امنیت، آسایش ، پیشرفت و توسعه استان است.

وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان لرستان عنوان کرد: نرخ بالای بیکاری در طول سال های متوالی، تورم بالا،عدم رونق کسب و کار و به دنبال آن آسیب های اجتماعی از جمله مواردی است که مردم متدین و انقلابی خصوصا جوانان استان را رنج می دهد. در همین راستا مردم از نمایندگان این دوره آورده های جدید می خواهند ،آورده هایی که استان را از این وضعیت خارج کند.

وی بیان کرد: خروج از این وضعیت در استان لرستان علاوه بر همراهی های مدیران اجرایی و دستگاه قضایی استان، فعالیت های مضاعف و انبوه و کار متراکم و مبتنی بر علم درایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی را مطلبد ،راه و روشی که در دوره های گذشته توسط نمایندگان پیموده شده واضح و روشن است که نتیجه بخش نبوده و چنانچه راه و روش سابق همچنان ادامه یابد، ما در همین وضعیت فعلی باقی خواهیم ماند که همین امر سبب رنجش مردم خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: استان لرستان با وجود آب فراوان، زمین های حاصلخیز، معادن گوناگون، نفت، پتروشیمی، گیاهان دارویی و اقلیمی چهارفصل و مردمی مومن و متخصص و دانا و توانا ظرفیت هایی هستند که با هماهنگی کارگزاران نظام اسلامی در استان می توانند آینده روشنی را برای استان رقم بزنند.

وی تصریح کرد: آنچه اهمیت دارد این است که نمایندگان محترم دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از ورود به مسائل جزیی خودداری کرده و وقت ارزشمند خود را که به مردم استان متعلق است صرف پیگیری نیازهای کلان استان که ذکر گردید نمایند.
بدیهی است مدیریت عالی استان و مدیران کل سازمان ها و ادارات نیز در برون رفت از وضعیت فعلی استان مسئولیت سنگینی به عهده دارند بر همین اساس باید تلاش خود را صد چندان نمایند و از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تخصیص بودجه از منابع ملی استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: همانگونه که دستگاه قضایی در استان با رفع مشکل کارخانه ها ی تعطیل شده استان که به گونه ای راه اندازی آنها با مسائل حقوقی و قضایی میسر است آورده جدیدی از قوه قضاییه برای مردم استان است، بر همین اساس باید از مجموعه کارگزاران نظام اسلامی شامل نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، دستگاه قوه مجریه و قضاییه، ائمه جمعه و جماعات و همه جوانان مومن و انقلابی صدایی واحد طنین انداز باشد و آن صدا واحد پیگیری مشکلات و مسائل کلان استان اعم از اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است که نام برده شد.

وی اظهار داشت: در استان لرستان با وحدت ،همدلی و وفاق و به دور از هر تفرقه می توانیم مبتنی بر اصول اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی امام راحل و پیروی از مقام معظم رهبری قله های متعالی فرهنگی، دینی، توسعه و پیشرفت را نائل شویم .