دیدار آقای علیدوستی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

دیدار آقای علیدوستی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
فروردین 16, 1400
329 بازدید

  به مناسبت فرارسیدن سال جدید جناب آقای علیدوستی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در لرستان با حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد دیدار و گفتگو کردند. حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز دوشنبه در دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان اظهار […]

 

به مناسبت فرارسیدن سال جدید جناب آقای علیدوستی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در لرستان با حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز دوشنبه در دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان اظهار کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی رویدادهای خوبی در کشور رخ داد که رسانه ها در آن دخیل بودند.

وی با بیان اینکه رسانه ها دغدغه مردم را در تعطیلی کارخانجات و بیان مشکلات نیز عنوان می کنند اظهار داشت: رسانه ها چشمان بیدار جامعه هستند و در همه زمینه ها نقش آفرینی می کنند که در انتخابات پیش رو نیز برای افزایش استقبال مردم موثر هستند.

وی گفت: امیدآفرینی در جامعه موجب امیدواری مردم به نظام و افزایش مشارکت انتخاباتی خواهد شد و رسانه ها می توانند در این خصوص با انتشار تحلیل و مطالب صاحبنظران، مردم را برای حضور در انتخاباتی پرشور آماده نمایند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه توسعه نیافتگی لرستان برگرفته از مسائل کهنه است اضافه کرد: تبعیض ها برای جذب افراد باید برطرف شود و مدیران نه بر اساس طایفه گرایی، بلکه نیروها را بر مبنای تخصص و تعهد انتخاب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: گزارش عملکرد شفاف موجب امید در جامعه می شود بنابراین دستگاه های نظارتی باید همواره بر عملکرد نهادهای اجرایی نظارت داشته باشند.

1400/1/16