در سالروز  میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و استاندار استان لرستان با جانبازان سرافراز دیدار و گفتگو کردند.

در سالروز  میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و استاندار استان لرستان با جانبازان سرافراز دیدار و گفتگو کردند.
اسفند 28, 1399
473 بازدید

به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام (روز جانباز) دیدار با خانواده جانبازان هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم صورت پذیرفت. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز ۲۸ اسفند ماه، در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا […]

به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام (روز جانباز) دیدار با خانواده جانبازان هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز ۲۸ اسفند ماه، در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و دکتر خادمی استاندار استان لرستان به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان و جمعی از مسئولین با جانباز سرافراز «اسد…بازگیر » جانباز ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار از خدمات و ایثارگری این جانباز تقدیر و از خانواده صبور ایشان نیز تجلیل شد.

 

 

در ادامه این دیدار ها

در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان لرستان به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان و جمعی از مسئولین با جانباز سرافراز «سید محمد نورالحسینی » جانباز ۵ درصد مدافع حرم اهل بیت (ع) دیدار و گفتگو کردند. ودر این دیدار از خدمات و ایثارگری این جانباز تقدیر و از خانواده صبور ایشان نیز تجلیل شد.

 

 

 

دیدار با جانباز سرافراز «نصرالله عزیز پور » جانباز ۴۵ درصد دوران انقلاب اسلامی ایران

بدر سالروز سالگرد میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان لرستان به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان و جمعی از مسئولین با جانباز سرافراز «نصرالله عزیز پور » جانباز ۴۵ درصد دوران انقلاب اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.در این دیدار از خدمات و ایثارگری این جانباز تقدیر و از خانواده صبور ایشان نیز تجلیل شد.

 

 

خبر تکمیلی

 

در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز نماینده ولی فقیه در استان لرستان، استاندار لرستان، معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با جانبازان سرافراز اسداله بازگیر، سید محمد نورالحسینی و نصراله عزیزپور از جانبازان شهرستان خرم‌آباد دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی با بیان اینکه جانبازان در دنیا و آخرت عزیز هستند اظهار داشت: منزلت و مقام جانبازان و خانواده‌های آنها بسیار بزرگ است زیرا امنیت و آرامش امروز حاکم بر جامعه در سایه فداکاری جانبازان و شهدا است.

وی افزود: بر اساس آمار وجود ۱۶ هزار و ۵۰۰ جانباز و ۸۳۷ آزاده در استان لرستان نشان می‌دهد این استان در همان روزهای اول انقلاب به ویژه در هشت سال دفاع مقدس با توجه به حب اهل بیت(ع) و غیرت، مردانگی و شجاعتی که داشتند حماسه آفریدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مردم استان لرستان با جمعیت یک میلیونی و تقدیم ۶ هزار و ۳۰۰ شهید در هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی بر افتخارات مردم این استان اضافه کردند.

وی با بیان اینکه از برکات انقلاب اسلامی داشتن امت واحد است عنوان کرد: انقلاب اسلامی دنباله حرکت امام حسین (ع) است و قیام امام راحل (ره) در ماه محرم و سخنان آتشین ایشان در روز عاشورا و اهداف انقلاب اسلامی همان اهداف امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: در جنگ احد ابتدا پیروزی با مسلمانان بود که پس از ترک کمینگاه توسط مسلمانان دشمن هجوم برد و صدماتی به سپاه اسلام وارد کرد پس از پایان جنگ لشکر اسلام صدمات زیادی دیدند و به مدینه برگشتند و مشرکان به سمت مکه رفتند که ابوسفیان به ذهنش رسید برگردند و کار مسلمانان را یکسره کنند که خبر به پیامبر اسلام (ص) رسید و ایشان فرمودند: جانبازان در صف مقدم رزم باشند.

وی گفت: در آیه ۱۷۲ سوره آل عمران خداوند می‌فرماید: افرادی که در جنگ احد مجروح شدند و به درخواست پیامبر لبیک گفتند و پس از جانبازی بر مسیر جانبازی ماندند و پشیمان نشدند و کار نیکو انجام دادند و تقوا خداوند را پیشه کردند اجر عظیمی دارند.

99/12/28