در دیدار رئیس و کارکنان جهادکشاورزی استان لرستان؛

در دیدار رئیس و کارکنان جهادکشاورزی استان لرستان؛
تیر 15, 1399
258 بازدید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار رئیس و کارکنان جهادکشاورزی استان لرستان با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در حال برگزاری است. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام […]

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار رئیس و کارکنان جهادکشاورزی استان لرستان با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار با رئیس و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه مدیر هر دستگاه همچون خلبان هواپیما است که برای داشتن پروازی موفق نیازمند همکاری و هماهنگی برج مراقبت ،مهندسی پرواز و سایر عوامل فرودگاه است اظهار داشت : هر چه مدیران با تعامل سازنده و هوشمندانه و آگاه از جوانب امور نسبت به محیط کار خود گام بردارند بهتر می توانند اهداف سازمانی دستگاه مربوطه را پیش ببرند و در جهت رفع مشکلات و بهبود شرایط گام بردارند. البته مدیریت جهادی و به کارگیری همه امکانات به نحوی مفید و کار آمد برای رسیدن به اهداف سازمانی همراه با توکل به خدا و همت و کار مضاعف و فعالیت های انبوه و متراکم مبتی بر علم و درایت همراه با تدبیر و برنامه ریزی و شتاب لازم مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه همدلی روابط در محیط کار را بهبود می‌بخشد افزود: وقتی مدیران و کارفرمایان با کارمندان و کارکنان خود همدلی می‌کنند سبب می‌شوند آنها در محیط کار احساس پذیرش و حمایت بیشتری داشته باشند درنتیجه احساس بهتر و خوشایندتری نسبت به کار خود پیدا کند .

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: تعامل مدیر دستگاه باید برادرانه و بر اساس عدل ،اخلاق، دین، انصاف و عدالت محوری و پاکدستی باشد و کارکنان نیز باید احساس کنند خودشان مدیر هستند و هر گونه خیر خواهی و راهگشایی که برای خودشان مد نظر دارند برای مدیر نیز در نظر بگیرند.

وی بیان کرد:در بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که در استان لرستان وجود دارد در مقایسه با صنعت راههای بسیار کوتاهتری جهت تغییر در زندگی مردم وجود دارد.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: امیدواریم در جهادکشاورزی از ظرفیت های لرستانی های مقیم مرکز بهره گرفت و از آنها دعوت کرد علی رغم بی توجهی هایی که در گذشته به آنها شده است در راستای پیشرفت استان در حوزه کشاورزی به استان کمک کنند .