در دیدار با سردار کمالی ، معاون سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ؛

در دیدار با سردار کمالی ، معاون سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ؛
تیر 15, 1399
308 بازدید

در دیدار با سردار کمالی ، معاون سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ؛ صبح امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان ، سردار کمالی معاون سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان به دیدار و گفتگو پرداختند . حجت […]

در دیدار با سردار کمالی ، معاون سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ؛

صبح امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان ، سردار کمالی معاون سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان به دیدار و گفتگو پرداختند .

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به سردار کمالی ، افزود ؛ اقتدار و اعتماد دو خصوصیت نیروهای مسلح ما مخصوصا پلیس جمهوری اسلامی ایران است و به لطف خداوند این خصوصیات روز به روز جلوه بیشتری پیدا می‌کنند .
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار با سردار کمالی معاون سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اقتدار و اعتماد را دو خصوصیت نیروهای مسلح دانست و اظهار داشت:خوشبختانه روزبه روز دو خصوصیت اقتدار و اعتماد نیروهای مسلح جلوه بیشتری پیدا می کند،اقتدارنیروهای مسلح همواره مایه امید برای علاقه مندان و از طرفی سبب نا امیدی دشمنان است که یک نمونه آن به مقصد رسیدن نفت کش های ایرانی با اقتدار کامل به مقصد ونزوئلا است.

وی با بیان اینکه مردم همواره به نیروهای مسلح اعتماد دارند و این اعتماد کاملا در جامعه مشهود است افزود: نیروهای انتظامی در شهر،روستا ،مرزهای کشور و مراکز مهم صنعتی و اقتصادی همواره در حال ارائه خدمت به مردم هستند که البته این حضور در همه عرصه ها نیازمند توجه بیشتر است.

شاهرخی استان لرستان را پادگان جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی استان لرستان از جهت فعالیت در مقایسه با سایر استان ها فعالیت بیشتری دارند ولی از جهت برخی امکانات و تجهیزات نیازمند توجه بیشتری است.

وی بیان کرد: جامعه ای سالم است که جوانان سالم داشته باشد بر همین اساس باید برای جوانانی که به خدمت سربازی میروند برنامه داشته باشیم و نیازمند تقویت مهارت افزایی و تعلیم و تربیت هستند. استان لرستان در راستای مهارت افزایی با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که دارد میتواند در مهارت افزایی در دوران خدمت سربازی جوانان پیشگام باشد .

حجت الاسلام شاهرخی گفت: همانگونه که جوانان ما در ۸ سال دفاع مقدس با رفتن به جبهه بسیاری از مهارت ها را کسب کردند امروزه نیز با توجه به رشد علمی جوانان باید در دوران سربازی آنها از این جوانان در شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی بهره گرفت .

وی تصریح کرد: در استان لرستان فرهیختگان و برجستگان علمی و دینی وجود دارد که می توانند در ارتقا فرهنگ دینی و دانش افزایی و مهارت آموزی در دوره ی سربازی برای جوانان میهن اسلامی نقش آفرینی کنند، و نیروهای مسلح می تواند از این ظرفیت بهره ببرد.