درپی رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد ملی کرونا، مبنی بر اجرای مجدد طرح مواسات و مبارزه با کرونا وگرامیداشت هفته وحدت، نشست استانی با حضور حجت‌ الاسلام والمسلمین سید احمد رضا ‌شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان ، دکترخادمی‌ استاندار لرستان در دفتر امام جمعه خرم اباد برگزار شد.

درپی رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد ملی کرونا، مبنی بر اجرای مجدد طرح مواسات و مبارزه با کرونا وگرامیداشت هفته وحدت، نشست استانی با حضور حجت‌ الاسلام والمسلمین سید احمد رضا ‌شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان ، دکترخادمی‌ استاندار لرستان در دفتر امام جمعه خرم اباد برگزار شد.
آبان 19, 1399
286 بازدید

? نشست صمیمی سازمانهای و ارگانهای مختلف دولتی ومردمی استان لرستان درخصوص چگونگی مقابله باویروس کرونا و اجرای طرح مواسات با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد. ?به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، شامگاه شنبه، دهم آبان ماه، در پی رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در دیدار […]

? نشست صمیمی سازمانهای و ارگانهای مختلف دولتی ومردمی استان لرستان درخصوص چگونگی مقابله باویروس کرونا و اجرای طرح مواسات با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد.

?به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، شامگاه شنبه، دهم آبان ماه، در پی رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای ستاد ملی کرونا، مبنی بر اجرای مجدد طرح مواسات و مبارزه با کرونا وگرامیداشت هفته وحدت، نشست استانی با حضور حجت‌ الاسلام والمسلمین سید احمد رضا ‌شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان ، دکترخادمی‌ استاندار لرستان در دفتر امام جمعه خرم اباد برگزار شد.

?دراین نشست پیشنهاداتی توسط اعضای حاضر درجلسه حول محور سخنان مقام معظم رهبری ارائه شد و پس از بحث وگفتگو مصوباتی جهت اجرا بعمل آمد.

✅ نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی ضمن تبریک فرارسیدن ولادت پیامبر(ص) اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) در عصری متولد شدند که چنین بنظر می رسید که هیچ گونه راه نجاتی برای مردم وجود ندارد اما پیامبر اکرم (ص) با آموزه های و سبک و روش زندگی که برگرفته از قرآن بود جامعه را به سمت رستگاری رهبری نمود.

?وی افزود: نگاهی به آموزه های پیامبر(ص) و برخی آیات و روایات بر گفتار و کردار پیامبر تاکید دارد.

?نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد:پیامبر اسلام از سرزنش و تحقیر مردم جلوگیری می کرد و به دنبال جستجوی عیب کسی نبودو همچنین از دنیا به قدر حاجت بهره می گرفت.

?وی هدف از جلسه اجرایی نمودن رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی دردیدار با اعضای ستاد ملی کرونا عنوان کرد: که در این دیدار مقام معظم رهبری بر استفاده از همه ظرفیت‌ها خصوصاً جوانان مومن انقلابی و تداوم طرح مواسات و کمک مومنانه توسط خیران و نیکوکاران تاکید کردند.

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: آنچه از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ایشان با اعضای ستاد ملی کرونا استفاده می شود راه اندازی فوری قرارگاه عملیاتی جهت اجرا و نظارت بر دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین آموزش همگانی راههای پیشگیری از شیوع کرونا به صورت محله محور با بهره گرفتن از ظرفیت مساجد و بسیج با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و همکاری وزارت ارشاد و صداو سیما بود.

?وی تصریح کرد: تفکر،برنامه ریزی و عملیات قرارگاهی با فرماندهی واحد از مهمترین موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

?نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: فعالیت جوانان انقلابی ، گروههای جهادی و عموم مردم با کار و تلاش مضاعف و به کار گیری ایده های جدید تحت نظارت وزارت بهداشت و دانشگاعلوم‌پزشکی از دیگر موارد مورد تاکید مقام‌معظم رهبری است که می تواند بسیار مفید و ارزشمند باشد.

?وی اظهار داشت: تداوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه با به میدان آمدن خیران ،نیکوکاران، دستگاههای دولتی و نهادهای مردمی از دیگر موارد مورد تاکید مقام معظم‌رهبری است.

?در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه پیشنهاداتی در راستای اجرایی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری ارائه نمودند.

? سپس سردار کشکولی فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان لرستان و دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی و محمدی فارسانی رئیس کمیته امداد گزارشی از فعالیت های پیش رو و برنامه های در دست اقدام ارائه نمودند.

?آن گاه جناب آقای دکتر خادمی استاندار استان لرستان برگزاری این جلسه را مفید و ارزشمند دانستند و بر فعالیت‌های اقتصادی در عین پای بندی به اصول بهداشتی تاکید نمودند.

? در پایان مقرر شد، این نشست ها تداوم پیدا کند و پیشنهادهای این جلسه جمع بندی و در اختیار ستاد کرونای استانی قرار بگیرد.99/8/10