حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان در چهاردهمین «کنگره ملی تجلیل از ایثارگران »ویژه جانبازان و آزادگان فتح خرمشهر، سوم خردادماه به صورت ویدیو کنفرانس

حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان در چهاردهمین «کنگره ملی تجلیل از ایثارگران »ویژه جانبازان و آزادگان فتح خرمشهر، سوم خردادماه به صورت ویدیو کنفرانس
خرداد 3, 1400
340 بازدید

چهاردهمین «کنگره ملی تجلیل از ایثارگران »ویژه جانبازان و آزادگان فتح خرمشهر، سوم خردادماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و  مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد. نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید […]

چهاردهمین «کنگره ملی تجلیل از ایثارگران »ویژه جانبازان و آزادگان فتح خرمشهر، سوم خردادماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و  مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در چهاردهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ، جانبازان و آزادگان فتح خرمشهرکه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: خداوند را شاکریم که در این روز توفیق حضور در چهاردهمین کنگره ملی تجلیل از فاتحان خرمشهر نصیب ما شد.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر روزی زیبا و با شکوه در تاریخ ایران اسلامی است

شاهرخی افزود:در استان لرستان روز اول خرداد روز گرامیداشت مسیح کردستان شهید محمد بروجردی و روز دوم خرداد یادآور دلاورمردی رزمندگان و شهدای لرستانی در عملیات حاج عمران است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: در سال ۱۳۶۵ به وسیله غیور مندان استان لرستان در لشکر ۸۴ و تیپ ۵۷حضرت ابوالفضل (ع) سپاه پاسداران و دیگر یگان های رزمی عملیات حاج عمران رقم خورد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در ارتباط با دلاورمردی رزمندگان لرستانی در عملیات حاج عمران فرمودند : رزم فرزندان لر بیش از آنکه شنیدنی باشد دیدنی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت:در مجموع دو عملیات حاج عمران و آزادسازی خرمشهر بیش از ۵۰۰نفر از رزمندگان استان لرستان به درجه رفیع شهادت و بیش از هزار نفر جانباز تقدیم انقلاب اسلامی شد.

وی تصریح کرد:این عزتی که ایران اسلامی و محور مقاومت امروز پیدا کرده در سایه رشادت های زرمندگان ۸ سال دفاع مقدس،صبر و شکیبایی پدران ، مادران ، همسران و فرزندان شهدا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: در ادامه عملیات بیت المقدس و طریق القدس که منتهی به آزادسازی خرمشهر شد شاهد هستیم چگونه امروز در محور مقاومت با هدایت های مقام معظم رهبری و حضور مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش رژیم اشغالگر قدس از جهت سیاسی و نظامی در تنگنا قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: از رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران که خود از یادگاران دفاع مقدس و جزء ذخیره های ارزشمند استان لرستان است و همچنین از نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور درخواست می کنیم روز دوم خرداد با توجه به عملیات غرور آفرین حاج عمران به نام روز مقاومت و ایثار مردان لر در تاریخ ایران اسلامی نگاشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: ما در آینده کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان برگزار می شود و در حال فراهم کردن مقدمات این کنگره هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه استان لرستان نیازمند توجه بیشتری از طرف مسئولان و مدیران در سطح کلان و ملی است عنوان کرد: ان شاء الله منتظر اقدامات آقای اوحدی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران کشور و حجت الاسلام والمسلمین شکری در رابطه با ایجاد۲ هزار و ۵۰۰شغل برای فرزندان شهدا و ایثارگران و همچنین اختصاص ۳ هزار مسکن ایثارگران عملیاتی شود.

وی بیان کرد: بیش از ۶ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان استان لرستان بیکار هستند که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

 

1400/3/3