حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در منزل مرحوم آیت‌الله میانجی امام جمعه اسبق خرم آباد

حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در منزل مرحوم آیت‌الله میانجی امام جمعه اسبق خرم آباد
اسفند 23, 1399
519 بازدید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در سفرش به استان قم در منزل مرحوم آیت‌الله میانجی امام جمعه اسبق خرم آباد حضور یافت. حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان […]

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در سفرش به استان قم در منزل مرحوم آیت‌الله میانجی امام جمعه اسبق خرم آباد حضور یافت.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر خرم‌آباد در شب عید مبعث ( ۹۹/۱۲/۲۰ ) در بیت مرحوم آیة… حسینی میانجی حضور پیدا کرده و با فرزندان آن مرحوم دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که حجة الاسلام و المسلمین سید حسن حسینی ميانجی و دیگر اعضای بیت شریف و فرزندان امام جمعه خرم آباد حضور داشتند، نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار کرد: فعالیت‌های دینی فرهنگی و خدمات اجتماعی و تاثیر گذاری معنوی و اخلاقی آن عالم متخلق به فضائل نیکو و پسندیده را ستودنی و قابل تقدیر دانستند.

حجة الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: مردم لرستان را مردم شریف و محب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و از علاقمندان به سادات می باشند و یاد و خاطره مرحوم آیت‌… حسینی میانجی در نزد مردم انقلابی و متدین این استان برای همیشه به یادگار مانده است.

وی اظهار کرد: قطعا خدمات این عالم فرهیخته در بیش از دو دهه در استان لرستان در نزد خدای متعال اجر فراوانی دارد و انیس و مونسشان تا برپایی روز حساب خواهد بود.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید حسن حسینی میانجی از حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی تشکر و قدردانی کرد و مردم لرستان را مردمی ولایت‌مدار که در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن نقش بسزایی داشتند یاد کردند.

ایشان در ادامه به دلبستگی ها و علاقه مندی های مرحوم آیت الله حسینی میانجی به مردم متدین استان لرستان اشاره کردند و از این مردم شجاع و غیور که پس از گذشت سالها همچنان یاد و خاطره این عالم بزرگوار گرامی می دارند تشکر و قدردانی کرد.‌

در پایان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن حسینی میانجی برای به ثمر رسیدن تلاش های نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد در جهت اعتلاء فرهنگی دینی و محرومیت زدایی استان لرستان از خدای متعال درخواست موفقیت نمودند.