حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.

بهمن 23, 1399
175 بازدید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عصر دوشنبه بیستم بهمن ماه حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد. حجه الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان […]

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عصر دوشنبه بیستم بهمن ماه حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.

حجه الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و هیئت همراه،استاندار و مدیران استانی پیرامون فداکاری ها،ایثارگری ها،شهدا و جانبازان ظرفیت های استان لرستان در حوزه کشاورزی،دامداری،دامپروری،صنعت معدن و تجارت و مشکلات موجود استان و راهکار های ارتقاء فرهنگی و توسعه اقتصادی بحث و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر شاهرخی، استان لرستان را خاستگاه علماء، اندیشمندان، ادباء و فرهیختگان و برجستگان دانستند.

وی، ظرفیتهای استان لرستان را در بخش های مختلف از جمله صنعت، معدن ، کشاورزی ، دامداری و دامپروری برشمردند و بر تخصیص آب به میزانی که زمین های آبی استان را از ۲۳٪ به ۴۶٪ برساند تاکید نمودند و خواستار بهره مندی استان از بودجه متمرکز شدند.

نماینده ولی فقیه لرستان همچنین مشکلات موجود استان و راهکار های ارتقاء فرهنگی و توسعه اقتصادی را برشمردند و مشروح ظرفیت ها ، مشکلات و راهکار های برون رفت از آن را طی نامه مکتوبی به رئیس سازمان برنامه و بودجه تحویل دادند.

در پایان دکتر نوبخت در گزارشی نتیجه این سفر را اختصاص ۱۴۵۰ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی و اقتصادی دانستند که برخی تا پایان امسال و برخی دیگر تا پایان کار دولت به اتمام می‌رسند.

99/11/20