حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به منظور حضور و شرکت در همایش فصلی ائمه جمعه استان لرستان در شهرستان کوهدشت حضور یافت و مورد استقبال مسئولین و روحانیون قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به منظور حضور و شرکت در همایش فصلی ائمه جمعه استان لرستان در شهرستان کوهدشت حضور یافت و مورد استقبال مسئولین و روحانیون قرار گرفت.
اسفند 18, 1399
546 بازدید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح روز هفدهم اسفند ماه، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در شهرستان کوهدشت حضور یافت و مورد استقبال مسئولین و روحانیون قرار گرفت.    همایش فصلی ائمه جمعه با موضوع: ” […]

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح روز هفدهم اسفند ماه، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در شهرستان کوهدشت حضور یافت و مورد استقبال مسئولین و روحانیون قرار گرفت.

 

 همایش فصلی ائمه جمعه با موضوع: ” اعتلای برنامه های فرهنگی پایگاه های نماز جمعه استان لرستان و انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا” با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین حقیان مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان لرستان و ائمه جمعه استان لرستان در دفتر امام جمعه شهر کوهنانی برگزار شد.

 

 

نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در همایش فصلی ائمه جمعه استان لرستان ضمن گرامیداشت فرارسیدن عید مبعث اظهار داشت: رسالت همه ما جریان سازی دینی، فرهنگی، سالم و تأثیر گذار که از انبیاء الهی و پیامبر اسلام (ص) به ما رسیده است .

وی افزود: جریان سازی دینی و فرهنگی سالم ملت ایران را در یک قرن از حالت تدافعی به تهاجمی تبدیل کرد و به نظام سلطه معترض شدند تا اینکه همین جریان سازی دینی و فرهنگی در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: وقتی جریان سازی دینی و مذهبی با پشتوانه رضایت خداوند انجام شود نصرت و وعده تخلف ناپذیر الهی را به دنبال دارد در همین راستا این جریان سازی باید از لحاظ کمیت و کیفیت با همکاری کلیه دستگاههای فرهنگی ارتقاء پیدا کند .

وی بیان کرد: پیوند دستگاههای فرهنگی باید بیش از گذشته باشد طی یکسال گذشته به این نتیجه رسیده ایم که در این رابطه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و برنامه های دستگاه فرهنگی از جهت محتوایی باید با هماهنگی و هم افزایی بیشتر طراحی و اجرا شود.

 در ادامه مدیران کل محترم سازمان تبلیغات اسلامی استان و سازمان اوقاف و امور خیریه استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به بیان دیدگاه های خود پرداختند و مقرر گردید هماهنگی و هم افزایی با ائمه محترم جمعه ی استان به عنوان مسئولین قرارگاه فرهنگی در راستای برنامه ریزی و اجرای طرح اعتلای فرهنگی که از سوی شورای سیاستگذاری کل کشور ابلاغ شده است هم افزایی و هماهنگی لازم را بعمل آورند تا نماز جمعه به عنوان قلب فرهنگی شهر جایگاه شایسته و بایسته خود را پیدا کند، بدیهی است شورای فرهنگ عمومی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، امور مساجد و کمیته همکاری های حوزه علمیه با آموزش و پرورش ظرفیت های مهمی برای هماهنگی و هم افزایی می باشند.

جلسه شورای اداری شهر کوهنانی برگزار شد.

جلسه شورای اداری شهر کوهنانی باحضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان،  فرماندار شهرستان کوهدشت، حجت الاسلام آروانی امام جمعه کوهنانی و تعدادی از مدیران کل ، معاونین و مدیران شهرستانی در محل دفتر امام جمعه کوهنانی برگزار گردید

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز یکشنبه در شورای اداری شهر کوهنانی با تاکید بر اینکه کوهدشت و شهر کوهنانی پیشینه ای تاریخی، فرهنگی، دینی، اجتماعی و سیاسی دارند، اظهار داشت: این منطقه زادگاه علما، اندیشمندان و فرهیختگان بزرگی بوده است.

وی با بیان اینکه استان لرستان خاستگاه علما، اندیشمندان، فرهیختگان، عرفا، شهیدان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان بوده است، افزود: مردم این استان در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی، دفاع از حرم و … چون خورشیدی درخشیده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه استان لرستان را باید خودمان بسازیم، تصریح کرد: باید با هم افزایی، همدلی، کار شبانه روز، همت مضاعف، کارمضاعف، کار انبوه و متراکم، کار جهادی همراه با تدبیر، مدیریت و استفاده از همه ظرفیت ها در راستای توسعه و پیشرفت لرستان قدم برداریم.

حجت الاسلام شاهرخی، بیان داشت: در طول یک سال اخیر فعالیت های خوبی انجام شده و اطلاعاتی که لازم بوده از استان به گوش مسئولان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه نهادهای انقلابی اعلام آمادگی کرده اند که در لرستان سرمایه گذاری کنند، افزود: در این راستا خود مسئولان استان در شهرهای مختلف هم باید پای کار باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه مزیت های لرستان در حوزه های مختلف شناسایی شده است، افزود: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی ارتباطات خود را با مرکز بیش از گذشته کنند.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه باید شبانه روزی تلاش کنیم تا این عقب ماندگی های استان را رفع کنیم، افزود: با پیگیری ها و نامه نگاری های صورت گرفته، وزارت نیرو موافقت کرد که ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای شبکه های آبیاری سدهای استان اختصاص پیدا کند.

وی، بیان داشت: بانک پاسارگاد هم اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در لرستان کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به پیگیری برای رفع مسائل و مشکلات منطقه کوهنانی، تصریح کرد: باید هیئت های اندیشه ورز در این منطقه تقویت شوند.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه ما به دنبال بحث تخصیص آب لرستان در سطح مسئولان ملی کشور هستیم، گفت: من به معاون اول رئیس جمهور هم گفتم که نه عقلی، نه منطقی و نه دینی است، یک استانی که دو بار در سال دچار سیلاب شده، میزان زمین های کشاورزی آبی آن کمتر از میانگین کشوری باشد.

وی، ادامه داد: تحرک خوبی در استان ایجاد شده اما هر میزان تحرک در بین مدیران و مرکز استان هست، باید بیش از آن در شهرستان ها وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان، تاکید کرد: در راستای توسعه و پیشرفت لرستان، دسته بندی ها، جناح بازی ها و … ممنوع است زیرا یکی از علل عقب ماندگی های استان همین عوامل است در جمهوری اسلامی مسئولین هیچ شأنی غیر از خدمت به مردم ندارد یعنی کسی باید مسئول شود که خادم ترین، توانا ترین، داناترین مردم در انجام کار باشد.

وی افزود : ما در انتصابات باید از این جهت نگاه کنیم که چه کسی تناسب بیشتری با جمهوری اسلامی دارد، نه اینکه چه کسی تناسب بیشتری با فلان جناح دارد.

 در ادامه سفر نماینده ولی فقیه در استان لرستان به شهر کوهنانی عصر روز هفدهم اسفند ماه، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان،  فرماندار شهرستان کوهدشت، حجت الاسلام آروانی امام جمعه کوهنانی و حجت‌الاسلام والمسلمین حقیان مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان لرستان از مصلی نماز جمعه شهر کوهنانی بازدید نمودند.

 

دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با خانواده شهید رضایی و تجلیل از مقام این شهید ؛

 

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان به همراه فرماندار شهرستان کوهدشت، حجت الاسلام آروانی امام جمعه کوهنانی و حجت‌الاسلام والمسلمین حقیان مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان لرستان با خانواده شهید رضایی دیدار و گفتگو کرد و از مقام این شهید تجلیل نمود.

دراین دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار داشت: خانواده های شهدا چشم و چراغ ملت هستند.

وی افزود: همان طور که شهدا با شهادتشان اعتلای دینی و فرهنگی و امنیت را برای مردم مسلمان به ارمغان آوردند صبر و شکیبایی خانواده های شهدا و همسران آنان در ادامه و موفقیت های به دست آمده نقش بی نظیری داشتند.

در پایان این دیدار لوح سپاس از سوی نماینده ولی فقیه در استان لرستان به این خانواده شهید اهدا گردید.

99/12/17