نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی در پی فرا رسیدن حلول ماه مبارک ربیع الاول از عزاداران حسینی و هیئات مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله(ع) در دو ماه محرم و صفر با رعایت اصول بهداشتی قدردانی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی در پی فرا رسیدن حلول ماه مبارک ربیع الاول از عزاداران حسینی و هیئات مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله(ع) در دو ماه محرم و صفر با رعایت اصول بهداشتی قدردانی کردند.
مهر 17, 1400
154 بازدید

بسم الله الرحمن الرحیم ماه ربیع الاول، بهار ماه ها و ماه تجلی تبسم بر چهره دوستداران نبوت و امامت است. ربیع الاول حبل المتین همبستگی و وحدت مسلمانان است که با میلاد مسعود حضرت پیامبر اکرم (ص) موجبات تقویت ایمان و معرفت هر چه بیشتر با آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) […]

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه ربیع الاول، بهار ماه ها و ماه تجلی تبسم بر چهره دوستداران نبوت و امامت است.

ربیع الاول حبل المتین همبستگی و وحدت مسلمانان است که با میلاد مسعود حضرت پیامبر اکرم (ص) موجبات تقویت ایمان و معرفت هر چه بیشتر با آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را فراهم می آورد.

حلول ماه پر فضیلت ربیع الاول و مناسبت های فرخنده پیش رو را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران به ویژه مردم متدین و ولایتمدار استان لرستان تبریک و تهنیت می گویم.

اینک با پایان یافتن دو ماه محرم و صفر؛ ضمن قدردانی از حضور ارزشمند آحاد مختلف مردم استان لرستان به ویژه سخنرانان ، وعاظ، هیئت‌های مذهبی و مسئولین آنها، مداحان و ذاکرین اهل بیت – علیهم السلام- و اصحاب رسانه، همه سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی دولتی و غیر دولتی، جوانان انقلابی و گروه های جهادی، بسیج مستضعفین، نیروهای مسلح نظامی و انتظامی و امنیتی و خیرین و تشکل‌های مردمی که در شهر و روستا، در مساجد و موکب ها در برپایی مجالس عزاداری حضرت امام حسین علیه السلام و دیگر مناسبت های پر اندوه این دو ماه با شکوه و عظمت و با حفظ اصول بهداشتی و کمک های مومنانه و احسان و همدلی مشارکت نمودند تقدیر و تشکر می نمایم.

قطعا مشارکت کنندگان مشمول دعای زاکیه حضرت صاحب الامر خواهند بود.

اینک لازم است ذخیره های معنوی به دست آمده از این دو ماه را در بقیه ایام حفظ کنیم و با تلاش و مجاهدت بیشتر در انجام وظایف فردی و اجتماعی همراه با وحدت و دوری از تفرقه و اختلاف با توان و سرعت بیشتر به سوی قله های ارتقاء فرهنگی و پیشرفت اقتصادی حرکت کنیم.

در پایان از پزشکان محترم، پرستاران، کادر درمانی و کارکنان بیمارستان ها و درمانگاه ها و مراکز بهداشت و بسیج مستضعفین و همه گروه هایی که در طرح شهید سلیمانی در مبارزه با ویروس کرونا و در تسریع واکسیناسیون در استان لرستان مشارکت می نمایند تشکر و قدردانی می نمایم.

 از خداوند بزرگ برای ملت ایران اسلامی توفیقات روزافزون و عزت و سربلندی در سایه آموزه های خاندان عصمت و طهارت (ع) و پیامبر عظیم الشأن (ص) درخواست می نمایم.

 

1400/7/16