جلسه کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و سردار اصلانی معاون دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار شد.

جلسه کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و سردار اصلانی معاون دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار شد.
اسفند 6, 1399
272 بازدید

جلسه کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر استان لرستان به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، پنجم اسفند ماه، جلسه کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه […]

جلسه کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر استان لرستان

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، پنجم اسفند ماه، جلسه کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و سردار اصلانی معاون دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و مسئولین دستگاه های مربوطه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در جلسه کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر استان لرستان، ضمن تبریک اعیاد رجبیه اظهارداشت: امیر المومنین (ع) بر قله همه فضیلت ها ایستاده و سمت و سوی همه ما باید برای رسیدن به قله فضیلت های امیر المومنین علی (ع) باشد .

وی افزود: امروز به همراه سردار اصلانی معاون دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با حضور در یکی از مناطق آسیب پذیر شهر از نزدیک در جریان مشکلات این منطقه قرار گرفتند که بتوانیم راه های برون رفتی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در هر جامعه ای همراه با رشد و تحولی که دارد آسیب های اجتماعی این جامعه را تهدید می کند عنوان کرد: در استان لرستان با توجه به وضعیتی که از لحاظ نرخ بیکاری دارد متاسفانه دچار آسیب های اجتماعی بوده که یکی از آن آسیب ها اعتیاد است.

وی بیان کرد: پس از دیدارهای مکرر با سردار مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و علاوه بر ارائه گزارش هایی از وضعیت فرهنگی ،اقتصادی و اجتماعی استان و همچنین معرفی ظرفیت های استان از لحاظ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و آسیب های اجتماعی که استان با آن مواجه هست و راه برون رفت از آنها را ارائه دادم بر همین اساس مقرر شد سردار اصلانی که از چهره های فرهیخته و شناخته شده در امر مبارزه با مواد مخدر هستند به استان لرستان سفر کنند که خوشبختانه این امر امروز محقق شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: طی جلساتی با حضور آقای اصلانی معاون دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و همچنین بازدید میدانی ایشان از برخی مناطق حاشیه نشین شهر مقرر شد طرح جامعه ای تهیه و در این طرح دستگاههای مرتبط با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز طرح های خود را ارائه کنند که بتوانیم وضعیت مناطق حاشیه نشین شهر خرم آباد و در آینده در مناطق حاشیه نشین شهر های دیگر استان ساماندهی کنند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت هایی که در حاشیه شهرها وجود دارد همانند مساجد فعال، جوانان انقلابی، بسیج مستضعفین کانون های فرهنگی و هنری و… بتوانیم با برنامه ریزی و اجرای درست همراه با دقت، صحت و سرعت آینده خوبی برای استان رقم بزنیم.

99/12/5