جلسه ویدئو کنفرانس شورای اداری استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و به ریاست‌ دکترخادمی ، استاندار استان لرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو شورا ، در سالن جلسات استانداری برگزار شد .

جلسه ویدئو کنفرانس شورای اداری استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و به ریاست‌ دکترخادمی ، استاندار استان لرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو شورا ، در سالن جلسات استانداری برگزار شد .
دی 15, 1399
428 بازدید

شورای اداری استان لرستان تشکیل شد. ✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان روز سیزدهم دی ماه، جلسه ویدئو کنفرانس شورای اداری استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و به ریاست‌ دکترخادمی ، استاندار استان لرستان و مدیران […]

شورای اداری استان لرستان تشکیل شد.

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان روز سیزدهم دی ماه، جلسه ویدئو کنفرانس شورای اداری استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و به ریاست‌ دکترخادمی ، استاندار استان لرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو شورا ، در سالن جلسات استانداری برگزار شد .

 

#خبرتکمیلی

نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جلسه شورای اداری استان ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) اهل بصیرت بودند و ما نیز بصیرت را از مکتب فاطمی آموختیم .

?وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) با وجود اینکه در غم و فراق پدرشان می سوخت اما در راستای حق طلبی به مسجد آمد و با بصیرت از امام زمان خود دفاع کرد،حضرت فاطمه (س) در بصیرت افزایی و ارائه خدمات به محرومان کار را به جایی رساند که سه روز غذای منزل را به یتیم داد و در دعا کردن نیز دیگران را بر خود مقدم می دانستند.

?نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: افرادی همچون علامه مصباح یزدی ، شهید محسن فخری زاده و شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب فاطمی هستند .

?وی با بیان اینکه امروز مقاومت و ایستادگی به برکت خون شهید سلیمانی همچنان ادامه دارد بیان کرد:حاج قاسم سلیمانی به عنوان قهرمان مبارزه با تروریست های آمریکایی و اسرائیلی راه عزت ،حق طلبی ومقاومت در مقابل ظلم و زور و جنگ طلبان عالم به همه آزادگان نشان داد .

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: حاج قاسم سلیمانی به همراه ابو مهدی مهندس و همرزمانشان قدرت محور مقاومت را مضاعف و ایران اسلامی را از امنیت،آرامش و ثبات لازم برخوردار کرد و همچنین آنچنان عرصه را بر ستمگران و اشغالگران آمریکایی در عراق تنگ کردند که به نقل از سید مقاومت سید حسن نصرالله ارتش آمریکا با ابهت و شکوه ظاهری که داشت نامه ای به شهید سلیمانی نوشتند و به او متوسل شدند و برای خروج از شهرهای عراق امان نامه گرفتند.

?وی تصریح کرد: با توجه به فرمایش امام راحل (ره) که حفظ نظام واجب است همه مدیران و خدمتگزاران باید نظام را حفظ کنند چرا که اگر نظام آسیب ببیند قابل جبران نیست.

?نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: همه خدمتگزاران نظام باید بدانند که در چه جایگاهی هستند و حفظ نظام اسلامی از مهمترین وظایف خدمتگزاران نظام است .

?وی اظهار داشت: مدیران باید فعالیتشان در راستای حفظ نظام باشد ، بنده و استاندار نیز با توجه به شرایط اقتصادی به طور جدی پیگیر مصوبات مسئولان کشوری هستیم که به استان سفر کرده اند تا با اجرایی کردن این مصوبات مردم احساس کنند زندگیشان دچار تحول و جوانان انقلابی استان این تحول را در زندگی خود احساس کنند.

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: مدیران استان باید باهمت، کار مضاعف و انبوه و همچنین تدبیر و برنامه ریزی می توانند آینده خوبی برای استان رقم بزنند.

99/10/13
? پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

?کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

?کانال ایتا:
http://eitaa.com/shahrokhy_ir

#شورای_اداری

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان_و_امام_جمعه_خرم آباد

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#حجت_الاسلام_و_المسلمین_سید_احمد_رضا_شاهرخی_نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

برچسب‌ها:, ,