جلسه ویدئوکنفرانس کنگره 6300 شهید استان لرستان برگزار شد .

جلسه ویدئوکنفرانس کنگره 6300 شهید استان لرستان برگزار شد .
تیر 19, 1399
458 بازدید

جلسه ویدئوکنفرانس ستاد کنگره ۶۳۰۰ شهید والا مقام استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و همچنین با ریاست دکتر خادمی ، استاندار محترم استان برگزار شد . به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، حجت الاسلام شاهرخی شامگاه […]

جلسه ویدئوکنفرانس ستاد کنگره ۶۳۰۰ شهید والا مقام استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و همچنین با ریاست دکتر خادمی ، استاندار محترم استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، حجت الاسلام شاهرخی شامگاه چهارشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان در سخنانی با تاکید بر اینکه شهدا راه خدا و رسول را پیروی کرده‌اند، اظهار داشت: ما وقتی که نماز می‌خوانیم با پیامبر، شهدا، صدیقین و صالحین پیمان می‌بندیم.

وی با تاکید بر اینکه شهدا مایه رونق حیات معنوی در هر کشوری هستند، بیان داشت: یاد شهیدان یک امر واجب و بر همه ما فرض است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شهید تن و جان خود را در خدمت اسلام قرار داده است ، افزود: شهید هم در دوران حیات و هم بعد از شهادتش با ایجاد فضای معنوی به جامعه اسلامی خدمت می‌کند.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه ما باید صدای شهید را بشنویم، تصریح کرد: برخی صدای شهید را می‌شنوند و برخی هم نمی‌شنوند ، کسانی که صدای شهید را می‌شنوند باید آن را به گوش کسانی که نمی‌شنوند برسانند.

وی با تاکید بر اینکه کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان، محلی است تا صدای شهید را به آنهایی که نمی‌شنوند برسانیم و برای آنها هم که می‌شنوند تاکید و یادآوری باشد، گفت: آنچه که مهم است این بوده که بتوان مدبرانه و به شیواترین روش این وظیفه را انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تاریخ بشریت هنوز از خون به ناحق ریخته امام حسین (ع) بهره می‌برد و امام حسین همچنان به ما درس می‌دهد، تصریح کرد: کسانی که وارث خون امام حسین (ع) بودند مدبرانه و با بهترین شیوه یاد ایشان را در دل‌ها زنده نگه داشتند.

حجت الاسلام شاهرخی ضمن اشاره به اینکه امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) هنرمندانه پیام امام حسین (ع) را منتقل کردند، گفت : هدف و اقدامات ما نیز در شورای سیاست گذاری و کمیته‌های زیرمجموعه کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان، باید موجب تقویت حرکت به سوی اهداف و آرمان‌های شهدا باشد، و با استفاده از شیوه‌های هنرمندانه و دقیق ، قرآن عزیز، اسلام درخشان و فرهنگ دینی را ارتقا بدهیم.

وی عنوان کرد: معارف شهادت، که ایثار و ایمان است باید در قالب این کنگره به جامعه منتقل شود همچنین درکمیته‌های زیرمجموعه این کنگره علاوه بر شخصیت‌های حقوقی ، از ظرفیت گروههای جهادی و جوانان انقلابی به شکل مطلوبی باید بهره ببریم.