جلسه ویدئوکنفرانس ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس ؛

جلسه ویدئوکنفرانس ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس ؛
تیر 25, 1399
277 بازدید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی طهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد اظهار داشت: در استان متاسفانه برای بررسی مشکلات استان جلساتی از جانب مدیران برگزار نمی شود این در حالی است که با رعایت پروتکل […]

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی طهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد اظهار داشت: در استان متاسفانه برای بررسی مشکلات استان جلساتی از جانب مدیران برگزار نمی شود این در حالی است که با رعایت پروتکل های بهداشتی و براساس برنامه زمان بندی شده بایستی مدیران با اقشار مختلف از جمله جوانان ، رسانه ها ، نخبگان و …. جلسات و گفتگوهایی داشته باشند ولی متاسفانه شاهد این خلاء در استان هستیم . این در حالی است که مقام معظم رهبری با وجود مسئولیت های ملی و بین المللی،قبل از کرونا و در حین کرونا با طبقات و اقشار مختلف از صنعتگران،کارآفرینان،کارگران و دانشجویان و …. جلسه و نشست برگزار میکنند و شنونده سخنان انان میشوند .

وی افزود: اطلاع رسانی اقدامات انجام شده توسط مدیران دستگاههای اجرایی در فضای مجازی چون رودرو و به صورت پرسش و پاسخ نیست ، سبب شده خلاء اطلاع رسانی اقدامات این دستگاهها در استان به وجود بیاید .

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه وضعیت زندگی مردم از جهت معیشتی در سختی به سر میبرند عنوان کرد: آنچه مقام معظم رهبری از آن به عنوان گرانی بی منطق یاد می کنند ، برای مردم آزار دهنده است و ضمنا در استان لرستان نیز بسیار زیاد است ، برهمین اساس باید دستگاهها و سازمان های مرتبط جدی تر به این موضوع ورود پیدا کنند چرا که این گرانی ها توجیه ندارند و سبب بروز مشکلات معیشتی برای مردم شده است .