جلسه هم اندیشی گروه های خیریه، جهادی و فرهنگی با محوریت مساجد با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان

جلسه هم اندیشی گروه های خیریه، جهادی و فرهنگی با محوریت مساجد با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان
فروردین 19, 1400
289 بازدید

  به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز هجدهم فروردین ماه جلسه هم اندیشی گروه های خیریه، جهادی و فرهنگی با محوریت مساجد با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، آقای ویسکرمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان […]

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز هجدهم فروردین ماه جلسه هم اندیشی گروه های خیریه، جهادی و فرهنگی با محوریت مساجد با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، آقای ویسکرمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان لرستان و آقای یاری مدیرکل بهزیستی استان لرستان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جلسه هم اندیشی گروههای خیریه،جهادی و فرهنگی با محوریت مساجد اظهار داشت: گروه های جهادی همچون دانه های تسبیح به یکدیگر متصل شوند و چنانچه مجمع عمومی و یا مشارکت هایی شکل می گیرد باید فراگیر باشد.

وی افزود: مسجد به عنوان مرکز فعالیت های اسلامی و دینی و همچنین مکانی جهت مطرح کردن موضوعات فرهنگی، دینی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باید مورد توجه همه ما باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مساجد با حضور جوانان انقلابی و کانون های فرهنگی هنری و بسیج بر زیبایی آن افزوده می شود.

وی بیان کرد:نباید اجازه بدهیم کاستی ها و رویدادهای نامیمون ۴۰ ساله اول انقلاب در چهل ساله دوم نیز اتفاق بیفتد بلکه باید رویدادهای خوب ۴۰ ساله اول را با کمیت ، کیفیت و قدرت تقویت کنیم و اگر رویداد های مخربی هم وجود داشته با هم دیگر شناسی کرده و نگذاریم این رویداد ها تکرار بشود و با تقویت مساجد امکان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت:نباید نگاهمان اینگونه باشد که از بیرون کسانی به فکر مسجد باشند بلکه رسیدگی به امورات مسجد وظیفه اهالی محل است.

وی تصریح کرد: امیدواریم این جلسات ادامه پیدا کند و جوانان انقلابی ،گروههای جهادی ،روحانیون و مسئولان با یکدیگر بیشتر در ارتباط باشند تا بتوانیم آرمان ها و اهداف متعالی که در پیش داریم نائل بشویم.

1400/1/18