جلسه هم افزایی رزمایش کمک مؤمنانه با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان

جلسه هم افزایی رزمایش کمک مؤمنانه با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان
اردیبهشت 9, 1400
235 بازدید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز ششم اردیبهشت ماه، جلسه هم افزایی رزمایش کمک مؤمنانه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان و دستگاه های مربوطه در دفتر نماینده ولی […]

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز ششم اردیبهشت ماه، جلسه هم افزایی رزمایش کمک مؤمنانه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان و دستگاه های مربوطه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد.

 نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جلسه هم افزایی رزمایش کمک مومنانه با اشاره به آیه ۳۸ سوره شوری “وَالَّذِينَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَيْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ يُنْفِقُونَ ” مومنان کسانی هستند که به دعوت خداوند پاسخ می دهند و علاوه بر اینکه خود نماز می خوانند نماز را با جاه و جلال برپا می دارند ومومنان کارشان را با مشورت انجام می دهند و ازآنچه خداوند به آنها داده است انفاق می کنند.

وی با بیان اینکه جلسه امروز یک جلسه شورا و مشورت است افرود: پیامبر اکرم (ص) در کلیه امور مشورت می کردند مانند قضیه جنگ بدر، جنگ احد، جنگ خندق و… بر همین اساس برای اینکه خروجی کارها مفید باشد مشورت یک اصل اساسی و از دستورات اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: امیدواریم در رزمایش های کمک مومنانه گستره جامعه هدف بیشتر شود و هماهنگی جهت عدم تداخل در کارها ایجاد شود.

وی بیان کرد: مراجعات و گزارش های فراوانی به دست بنده رسیده که مساجد و ائمه جماعات در حاشیه هستند و در توزیع کمک های مومنانه با امام جماعت مساجد محل هماهنگ نمی شود.

وی بیان کرد: امیدواریم امام جماعت مسجد محله نیز همچون گروههای فرهنگی و جهادی محلات از توزیع کمک های مومنانه اطلاع داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: زیرا تثبیت جایگاه امام جماعت در محل سبب رسیدن به اهداف دینی و ارتقاء مورد نظر نظام جمهوری اسلامی می شود.