جلسه شورا اداری شهرستان نورآباد برگزار شد.

جلسه شورا اداری شهرستان نورآباد برگزار شد.
تیر 5, 1399
308 بازدید

جلسه شورا اداری شهرستان نورآباد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز پنجمین روز از تیر ماه جلسه شورای اداری شهرستان نورآباد به ریاست فرماندار و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و اعضای شورای اداری در […]

جلسه شورا اداری شهرستان نورآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز پنجمین روز از تیر ماه جلسه شورای اداری شهرستان نورآباد به ریاست فرماندار و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و اعضای شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری شهرستان نورآباد در حال برگزاری است.

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز پنج شنبه در شورای اداری شهرستان دلفان در سخنانی با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: استان لرستان خاستگاه علما، اندیشمندان، فرهیختگان، برجستگان، عرفا و… است، همچنین شهرستان دلفان پیشینه‌ای کهن در فرهنگ، علم، ادب، فقه، کلام و فلسفه دارد، بزرگانی از این شهرستان برخواسته اند که نامشان در تاریخ ثبت است.

وی با اشاره به حضور رزمندگان شهرستان دلفان در هشت سال دفاع مقدس و جبهه‌های نور علیه ظلمت، عنوان کرد: این شهرستان شهدا زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌اند و دارای جانبازان و رزمندگان زیادی است که نشان دهنده پایبندی منطقه دلفان در دفاع از نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه رزمایش مواسات شهرستان دلفان، حضور گروهای جهادی و جوانان انقلابی، مجموعه سپاه، نیروهای نظامی و عموم مردم در این صحنه برگ‌های زرینی برای این شهرستان است، گفت: راه برون رفت از مسائل و مشکلاتی که در کشور و استان ما وجود دارد این است که شعارهای اول پیروزی انقلاب اسلامی را زنده کنیم.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر ضرورت توجه به مدیریت جهادی مبتنی بر ارزش‌ها، بیان داشت: یک مدیر جهادی توکل به خدا دارد، از گذشته ناراحت نیست از آینده هم ترسی ندارد، الگوی یک مدیر جهادی امام راحل است، ما مدیریت جهادی را در مقطعی از زمان و جنگ هشت ساله هم مشاهده کردیم، جوانان بودند که به میدان آمدند و از میهن اسلامی دفاع کردند.

وی، گفت: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، هر جایی که مدیران ما جهادی عمل کردند، توکل به خدا داشتند، کار انبوه با همت مضاعف و مبتنی بر علم و درایت انجام دادند موفق بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات اساسی و کلان استان از سوی مسئولان، افزود: در مقطعی هستیم که نیاز است همه جهادی عمل کنیم، نمایندگان مردم در مجلس، دستگاه قضائی، مدیران، ائمه جمعه و جماعات باید صدای واحدی برای رفع مشکلات اساسی استان داشته باشند.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه بیکاری معضل اول لرستان محسوب می‌شود، گفت: نرخ بالای تورم، عدم رونق مطلوب کسب و کار در استان باید رفع شود و با برنامه ریزی مبتنی بر علم و درآیت، کار انبوه و مضاعف باید این مشکلات حل شوند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه باید مدیران اعلام کنند که تا پایان سال چه میزان شغل در استان ایجاد می‌شود، گفت: باید مشخص شود که با استفاده از مجموعه امکانات بخش خصوصی، سرمایه بانک‌ها و… در پایان سال به کجا می رسیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه‌های مختلف، ادامه داد: وضعیت لرستان در زمینه بیکاری، تورم و اقتصاد نامطلوب است و غیر قابل قبول است، در چنین وضعیتی نباید مسکن و زمین گران باشد.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر پیدا کردن راه حل برون رفت از این مشکلات، تصریح کرد: در سفری که به تهران داشتم با مسئولان در سطح ملی گفت و گو کردم و بر ضرورت رفع مشکلات لرستان تاکید کردم، محرومیت در لرستان با وجود خدماتی که نظام ارائه داده زیاد است.