جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان

جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان
اردیبهشت 30, 1400
205 بازدید

جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان لرستان با موضوع شعار سال با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، آقای خادمی استاندار استان لرستان و دیگر مسئولان استان در اتاق بازرگانی استان در حال برگزاری است. نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد […]

جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان لرستان با موضوع شعار سال با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، آقای خادمی استاندار استان لرستان و دیگر مسئولان استان در اتاق بازرگانی استان در حال برگزاری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی استان برگزار شد با بیان اینکه برخی موانع تولید و اشتغال در تارپود دستگاههای اجرایی وجود دارد و تنها مختص به استان لرستان نیست و در استان های دیگر هم وجود دارد، اظهار داشت: برخی استان ها با توجه به موفقیت هایی که دارند شاهد هستیم جهت رفع موانع تولید و اشتغال اقداماتی انجام شده است.

وی افزود:پنجره ی واحد برای مجوز ها یک امر مهم است و در همین راستا می توان در راستای رفع موانع از تجربه های استان های دیگر استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: باید بیرون از شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی کمیته ای جهت رسیدگی به مشکلات شکل بگیرد.

وی بر ضرورت تشکیل کمیته شناسایی و رفع موانع تولید در لرستان تأکید کرد و گفت: باید به صورت مداوم پیگیر برطرف کردن مشکلات تولید باشیم.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: باید برای فعال کردن واحدهای تولیدی زمانبندی کرد و براساس مشکلات واحدها زمان تعیین شود زیرا فعال نمودن واحدهای تولیدی و اشتغالزایی امید آفرین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین گفت: امسال ۱۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک ها در استان پرداخت خواهد شد که باید میزان پرداختی به بخش ها مشخص شود.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب اظهار داشت: ما باید کاستی های چهل ساله اول را شناسایی کرده و همه باید برای هموار کردن مسیر تلاش کنیم.

1400/2/30