جلسه شورای سیاستگذاری هماهنگی و پشتیبانی فعالیتهای مهدوی، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود «عج» استان لرستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، و اعضای بنیاد مهدویت برگزار گردید.

جلسه شورای سیاستگذاری هماهنگی و پشتیبانی فعالیتهای مهدوی، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود «عج» استان لرستان، با حضور  نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، و اعضای بنیاد مهدویت برگزار گردید.
بهمن 3, 1402
205 بازدید

جلسه شورای سیاستگذاری هماهنگی و پشتیبانی فعالیتهای مهدوی، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود «عج» استان لرستان، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، و اعضای بنیاد مهدویت برگزار گردید. دکتر سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم […]

جلسه شورای سیاستگذاری هماهنگی و پشتیبانی فعالیتهای مهدوی، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود «عج» استان لرستان، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، و اعضای بنیاد مهدویت برگزار گردید.

دکتر سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، در جلسه شورای سیاستگذاری، هماهنگی و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی استان لرستان، که با حضور اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود«عج» استان لرستان برگزار شد، ضمن تبریک بمناسبت ایام خجسته سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین علی «ع» و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و نیز تشکر از همه دست‌اندرکاران بنیاد مهدویت که با جدیت فراوان در حال فعالیت هستند گفت:

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی و دینی بوده و خواهد بود، که این برای همه ما یک اصل اساسی است و تمام کارها و فعالیتهایی انجام شده، که بظاهر فعالیتهای دنیوی و عمرانی و خدمتگزاری به مردم هست، نهایتاً باید به آن تقویت معرفت و باورهای دینی منجر شود، و نمود و بروز آن در گفتار و کردار آحاد جامعه و خانواده ها نمایان گردد.

امام جمعه خرم آباد، ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را وعده تخلف ناپذیر الهی، دانست و گفت: با ظهور آن حضرت، مظلومین مقتدر وارث زمین خواهند شد، و وظیفه ما در این برهه ضمن تعظیم شعائر الهی بمناسبت‌های دینی، فرهنگی و انقلابی، حرکت به سمت و سوی آرمان مهدوی است، و همه مجاهدت‌ها و تلاشها و فراز و نشیب ها، باید به آن نقطه متمرکز شود.

 دکتر شاهرخی با تاکید بر فعالیت‌های معرفت افزا در طول سال و توجه به کمیت و کیفیت بخشی به برنامه‌ها، و فعالیت‌های معارفی و آموزه‌های مهدوی و اهل بیت، عنوان کرد: طبیعتاً در راهبرد نشر معارف، دانشگاه‌ها، دانشجویان، دانش آموزان، هنرمندان، ورزشکاران، مربیان، و حتی مهد کودک‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند، و می‌توان در این راستا شاهد رشد و تعالی همه آحاد مردم، مخصوصاً جامعه هدف‌ باشیم.

 ایشان نشر آموزه‌های بصیرتی، انقلابی و مهدوی را در هر سطحی و برای کلیه اقشار لازم و ضروری دانست و اظهار داشت، برگزاری دوره‌های مهدویت در بخش‌های سازمانی و اداری، کارمندان، خانواده‌ها و فرزندان آنان، و خصوصاً آموزش و پرورش، اقشار مختلف، کسبه و بازاریان، و حتی قشری بسیار مفید فایده است، که می‌توان این‌ها را در قالب اردوهای گوناگون و متنوع و مفرح، و مشارکت دادن آنان در برنامه‌های مهدوی اجرایی کرد.

وی در خاتمه اظهار داشت: نیاز است که اعتبارات فرهنگی که در اختیار کلیه ادارات و از جمله نهادهای فرهنگی است، به بهترین نحو ممکن استفاده شود، و در این بین بنیاد فرهنگی مهدویت استان را برای انجام فعالیت‌های مهدوی از جمله جشنواره‌ها، همراهی و حمایت کنند، که با کیفیت و کمیت لازم برگزار شوند.

 

1402/11/3