جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره گرامیداشت ۶۳۰۰ شهید استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه استان لرستان

جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره گرامیداشت ۶۳۰۰ شهید استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه استان لرستان
شهریور 6, 1400
162 بازدید

عصر روز پنج شنبه چهارم شهریور ماه، جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره گرامیداشت ۶۳۰۰ شهید استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، نمایندگان مردم استان لرستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای کنگره در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزارگردید. حجت الاسلام […]

عصر روز پنج شنبه چهارم شهریور ماه، جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره گرامیداشت ۶۳۰۰ شهید استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، نمایندگان مردم استان لرستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای کنگره در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزارگردید.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی شامگاه پنج شنبه در جلسه کنگره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان با بیان اینکه ایثار و شهادت یک امر ضروری در شکل گیری دین اسلام بوده است اظهار داشت:در نظام جمهوری اسلامی نیز ایثار و شهادت راهی برای شکل گیری، ادامه و بقاء نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: شهدا جان خودشان را در راه خدا فدا کردند و ما نیازمند هستیم فرهنگ ایثار و شهادت را در ترویج بدهیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: برجستگی های ایثار و شهادت شهدای استان لرستان را باید آشکار و به نسل های آینده انتقال بدهیم.

وی بیان کرد: برگزاری کنگره ۶۳۰۰شهید لرستان فرصتی است تا شاخصه های استان لرستان در دفاع مقدس معرفی و همچنین رزم دیدنی لرها را به منصه ظهور بگذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: آنچه در گفته های معاون برنامه ریزی و بودجه و دبیر کنگره ۶۳۰۰شهید استان مشهود بود موانعی بر سر راه برگزاری این کنگره در جهت اعتبارات مالی وجود دارد که با توجه به اینکه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی جز اعضای شورای سیاست گذاری کنگره هستند انتظار داریم جهت برگزاری هرچه بهتر شدن کنگره تلاش کنند.

وی تصریح کرد: استان لرستان جز سه استانی است که تاکنون کنگره شهدا برگزار نکرده است در حالی که رشادت های دلاور مردان لرستانی زبانزد است ولی این موضوع را به زبان هنر درآوردن نیازمند اعتبار است که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار می رود جهت برگزاری کنگره ۶۳۰۰شهید لرستانی با رایزنی هایی در سطح ملی و جذب اعتبار همکاری کنند.

جذب اعتبارات ملی می تواند به برگزاری کنگره ای در شان و جایگاه شهدای لرستان کمک کند.

وی اظهار داشت: علاوه بر پیگیری های مسئولان می توان از ظرفیت خیران و همچنین همکاری دیوان محاسبات از این جهت که دستگاه های اداری اطمینان داشته باشند موانعی بر سر کارشان نیست نیز باید استفاده کرد.

1400/6/4