جلسه ستاد نماز جمعه با موضوع برپایی نماز جمعه

جلسه ستاد نماز جمعه با موضوع برپایی نماز جمعه
اردیبهشت 20, 1399
349 بازدید

جلسه #همفکری و #تصمیم_گیری در خصوص #نحوه_بازگشایی_مساجد و کیفیت برگزاری نمازجمعه و جماعت با حضور برخی از مسئولین و روحانیون محترم در محضر نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی.    به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان حجت […]

جلسه #همفکری و #تصمیم_گیری در خصوص #نحوه_بازگشایی_مساجد و کیفیت برگزاری نمازجمعه و جماعت با حضور برخی از مسئولین و روحانیون محترم در محضر نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی.

 

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جلسه همفکری و تصمیم گیری در خصوص نحوه بازگشایی مساجد وکیفیت برگزاری نماز جمعه که در بیت امام جمعه برگزار شداظهار داشت:با توجه به اینکه نماز جمعه در بعضی از شهرها برگزار شده لازم است آمادگی لازم را در این رابطه داشته باشیم.

وی افزد:جهت برگزاری نماز جمعه نقش نمازگزاران بسیار مهم است که بنا شد از طریق رسانه ها و صداو سیما اطلاع رسانی شود و همچنین اعضای ستاد نماز جمعه در این شرایط خاص خودشان را با شرایط موجود تطبیق بدهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش برخی دستگاههای اجرایی جهت احتمال برگزاری نماز جمعه عنوان کرد: چنانچه نیاز به تب سنج،ضد عفونی کردن محیط مصلی،افزایش ناوگان حمل و نقل جهت رعایت فاصله اجتماعی دستگاههای اجرایی باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد:چنانچه اعلام شود در استان لرستان می توانیم نماز جمعه یا مراسمات مذهبی برگزار کنیم باید کلیه تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.