جلسه ستاد مبارزه با گرانفروشی و احتکار در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان تشکیل ش

 جلسه ستاد مبارزه با گرانفروشی و احتکار در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان تشکیل ش
آذر 8, 1399
265 بازدید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز پنجم آذرماه، جلسه ستاد مبارزه با گرانفروشی و احتکار با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، سردار کشکولی فرمانده سپاه پاسداران استان لرستان و سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان و دیگر اعضای […]

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز پنجم آذرماه، جلسه ستاد مبارزه با گرانفروشی و احتکار با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، سردار کشکولی فرمانده سپاه پاسداران استان لرستان و سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان و دیگر اعضای ستاد در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد.

 

?در ابتدا این جلسه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان لرستان، فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان، دادستان استان لرستان، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، سرپرست اداره صمت لرستان و رئیس اتحادیه اصناف گزارشی از مصوبات جلسه اول را ارائه دادند و آماری از کالاهای احتکار شده و لوازم مورد نیاز مردم ارائه دادند.

?لازم به ذکر است این قرارگاه که به نام ۱۷ ربیع الاول نامگذاری شده است به دنبال سخنان مقام معظم رهبری در آن روز درباره لزوم مبارزه با گرانفروشی در استان تشکیل گردیده است.

?در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در جلسه مبارزه با گران فروشی و احتکار با اشاره به تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع اظهار داشت : با توجه به بیانات مقام رهبری مبنی بر لزوم مبارزه با گران فروشی قرارگاه ۱۷ ربیع الاول در راستای مقابله با احتکار و گران فروشی در استان لرستان تشکیل شد .

?وی ضمن تقدیر از تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع افزود: تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع سبب جلوگیری از آشفتگی بازار می شود که در این راستا از اعضای این قرارگاه به خصوص سردار سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران تقدیر می کنیم.

?نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه فلسفه وجودی سپاه پاسداران حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی است عنوان کرد: متاسفانه امروزه گرانی،احتکار و گران فروشی سبب می شود خدمات ارزنده نظام اسلامی زیر سوال برود.

?وی بیان کرد:انقلاب اسلامی راه جدیدی و متفاوت با همه انقلاب ها از جمله انقلاب روسیه در سال ۱۹۱۷و انقلاب فرانسه در سال ۱۷۸۹ در مقابل بشریت قرار داده است.

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: جمهوری اسلامی اگر به طور کامل به کارآمدی برسد می تواند بر زورمندان ، تزویرگران و صاحبان ثروت پیروز و همچنین سیاست های پیچیده آنان را باطل و ناکام کند.

?وی تصریح کرد:امروز جمهوری اسلامی نیازمند کارآمدی در کلیه عرصه های فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی و همچنین نفوذناپذیری در مقابل شیوه های تبلیغاتی دشمنان است زیرا دشمنان به دنبال مرعوب کردن مردم و مسئولان هستند.

?نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: امروزه کارآمدی و نفوذناپذیری در کشور با مجاهدت دائمی ،بی وقفه و خستگی ناپدیری توطئه های دشمنان به دست می آید.

?وی با بیان اینکه نباید مبارزه با کرونا مسئولان را از توجه به مردم غافل کنداظهار داشت : این روزها با وجود شیوع ویروس کرونا کلیه کادر درمانی وزارت بهداشت،ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا برای زنده ماندن مردم تلاش می کنند و مردم با وجود این ویروس زندگی می کنند در همین راستا مسئولان باید به وضعیت معیشت مردم توجه کنند.

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: تعطیلی ۵۰ درصد یا یک سوم دستگاههای دولتی و غیر دولتی نباید زندگی مردم را دچار اختلال کند .

? در این جلسه موارد ذیل مصوب شد:
۱- مبارزه با احتکار، گران فروشی ،کم فروشی و تقلب توسط قرارگاه ۱۷ ربیع شامل کلیه کالاهای مورد نیاز مردم شود و همچنین برنامه نظارت از مرحله تولید تا توزیع کالاها در بین مردم با دقت انجام شود.

۲- عرضه کنندگان باید کالاهای موجود در انبار خود را هرچه زودتر به اداره صمت استان لرستان اطلاع بدهند.

۳- سامانه رصد کالاها از مرحله تحویل حواله به عاملان فروش کالا و ورود و خروج کالاها تا مرحله توزیع به صورت الکترونیکی مورد نظارت و دقت قرار گیرد.

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت :از اعضای قرارگاه ۱۷ ربیع انتظار داریم با مجاهدت های بی وقفه و خستگی ناپذیری مبارزه با گران فروشی را ادامه داده و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را به مردم نشان دهند تا بتوانند رضایت خداوند متعال و مردم انقلابی همیشه در صحنه را به دست آورند زیرا کسب این رضایت پاداش بیکران دارد. 99/8/5

? پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

?کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

?کانال ایتا:
http://eitaa.com/shahrokhy_ir