جلسه بررسی مسائل و مشکلات محله اسد آبادی با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان

جلسه بررسی مسائل و مشکلات محله اسد آبادی با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان
اردیبهشت 1, 1400
252 بازدید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز ۳۱ فروردین ماه، جلسه بررسی مسائل و مشکلات محله اسدآبادی خرم آباد با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، جناب آقای طولابی فرماندار شهرستان خرم‌آباد، جناب آقای شاهون وند دادستان شهرستان خرم‌آباد، سردار توکلی […]

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز ۳۱ فروردین ماه، جلسه بررسی مسائل و مشکلات محله اسدآبادی خرم آباد با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، جناب آقای طولابی فرماندار شهرستان خرم‌آباد، جناب آقای شاهون وند دادستان شهرستان خرم‌آباد، سردار توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و دیگر مسئولین ذی ربط در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم آباد برگزار گردید.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی روز سه‌شنبه در جلسه پیگیری وضعیت و ساماندهی محله اسدآبادی خرم‌آباد ضمن قبولی طاعات و عبادات و تسلیت به مناسبت درگذشت سردار حجازی جانشین فرمانده قدس سپاه افزود: این کارگروه می‌تواند با حضور فرمانداران، فرمانده سپاه و قرارگاه جوادالائمه جلسات متعددی را برگزار کند و مصوبات آن در قالب برنامه های کوتاه، میان و بلندمدت اجرایی شود.

وی تصریح کرد: باید با استفاده از فعالیت‌های خوب قرارگاه جوادالائمه این شهر که در حوزه محرومیت‌زادیی فعالیت دارد، برای منطقه اسدآبادی و آسیب‌های اجتماعی آن برنامه‌ریزی جدی کرد چراکه این منطقه پیشینه فرهنگی و مذهبی دارد و اهالی آن حضور جدی در مناسبات فرهنگی و مذهبی دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی مانند دیگر استان‌ها گریبان لرستان را نیز گرفته است تصریح کرد: اگر با پژوهش و کار علمی به این مشکلات نپردازیم گسترش پیدا می‌کنند.

وی اظهار داشت: مسوولان برای محله اسدآبادی تاکنون برنامه‌ریزی هایی انجام داده اند که نشان می دهد مدیران می توانند برای محرومیت زدایی و رفع آسیب های اجتماعی این مناطق گام بردارند.

وی با بیان اینکه گزارشی از وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان تهیه شده است اظهار داشت: برای اجرای طرح بازآفرینی شهری نیز گفتگوهایی با مسئولان کشوری انجام شده است که اعلام کردند در صورت فراهم کردن برخی زمینه ها توسط استان، اعتبار لازم تخصیص داده می شود که این کار به خوبی پیش نرفته است و باید تلاش بیشتری برای اجرای بازآفرینی شهری در محلات لرستان صورت گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با ابراز ناراحتی از افزایش تعداد متکدیان در منطقه اسدآبادی افزود: راه اندازی کارخانه فرآوری ضایعات در استان، بخشی از مشکلات فعلی و معضل انبار کردن ضایعات در محلات را برطرف می کند.

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: اکنون بیش از ۸۵ درصد اعتبارات استانی به صورت متمرکز است که باید با استفاده از ظرفیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی از این اعتبارات بهره‌برداری کنیم.

1400/1/31