جلسه آسیب شناسی و ارائه راهکار در حوزه سبک زندگی با محوریت مدلینگ ماه باحضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و دستگاه های ذی ربط برگزار گردید.

جلسه آسیب شناسی و ارائه راهکار در حوزه سبک زندگی با محوریت مدلینگ ماه باحضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و دستگاه های ذی ربط برگزار گردید.
شهریور 15, 1400
152 بازدید

جلسه آسیب شناسی و ارائه راهکار در حوزه سبک زندگی با محوریت مدلینگ صبح روز شنبه سیزدهم شهریور ماه باحضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و دستگاه های ذی ربط برگزار گردید. نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جلسه آسیب شناسی […]

جلسه آسیب شناسی و ارائه راهکار در حوزه سبک زندگی با محوریت مدلینگ صبح روز شنبه سیزدهم شهریور ماه باحضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و دستگاه های ذی ربط برگزار گردید.

نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جلسه آسیب شناسی و ارائه راهکار در حوزه سبک زندگی با محوریت مدلینگ با اشاره به اهمیت و لزوم توجه به مسائل فرهنگی اظهار داشت: رویدادهایی که در مسائل اقتصادی با آنها روبرو هستیم و مشکلاتی که در مباحث معیشتی برای مردم وجود داردنباید ما را از مسائل فرهنگی و دینی غافل کند.

وی افزود: در سطح شهر خرم آباد در ظاهر شاهد رویدادهایی هستیم که اگر کلیه دستگاه های مربوطه به وظیفه خودشان عمل کنند شاهد این ظواهر که با فرهنگ دینی، اسلامی و ایرانی ما سازگار نیست نبودیم.

وی بیان کرد: اگر کلیه دستگاه های فرهنگی و نظارتی به وظیفه خودشان به خوبی عمل کنند و در بحث نظارت و صدور مجوزها بیشتر دقت شود شاهد برخی اتفاقات در برخی اماکن نخواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در کشور جهت نظارت ها و رعایت عفاف و حجاب قانون کم نداریم اما در اطلاع رسانی، معرفت افزایی و اجرا باید دقت کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: صدا و سیما در ارائه الگوی فرهنگ ایرانی و اسلامی نقش کم نظیری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود:چنانچه دستگاه های نظارتی و فرهنگی در کنار یکدیگر باشند و دست دردست هم بدهند در طولانی مدت شاهد وضعیت بهتری خواهیم بود.

1400/6/13