جزییات سفر نماینده ولی فقیه در استان لرستان به شهرستان پلدختر

جزییات سفر نماینده ولی فقیه در استان لرستان به شهرستان پلدختر
شهریور 9, 1399
299 بازدید

جزییات سفر نماینده ولی فقیه در استان لرستان به شهرستان پلدختر نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد برای دیدار با مردم مومن و انقلابی شهرستان پلدختر ، عصر دیروز به این شهرستان سفر کرد. دکتر سید احمد رضا شاهرخی به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عصر […]

جزییات سفر نماینده ولی فقیه در استان لرستان به شهرستان پلدختر

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد برای دیدار با مردم مومن و انقلابی شهرستان پلدختر ، عصر دیروز به این شهرستان سفر کرد.
دکتر سید احمد رضا شاهرخی

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عصر جمعه هفتم شهریور ماه، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به دنبال سفر رسمی خود به شهرستان های استان لرستان ، به شهرستان پلدختر سفر کرد و مورد استقبال مردم و مسئولین این شهرستان قرار گرفت.

در ادامه این سفر ، به همراه حجت الاسلام موسوی امام جمعه پلدختر ، کاظمی نماینده مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهر پلدختر از مناطق مختلف شهرستان ، بویژه از هیئات مذهبی این شهرستان سرکشی نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در مراسم شب تاسوعای حسینی که در مسجد امیر المومنین (ع) شهر پلدختر برگزار گردید حضور پیدا کردند و در جمع عزاداران حسینی به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه این سفر ، صبح امروز ، در روز تاسوعای حسینی به همراه مسئولین شهر پلدختر با حضور در گلزار شهدا ، با آرمان هاي شهيدان تجديد ميثاق كرد.
لازم به ذکر است که نماینده ولی فقیه در لرستان ، ساعات پیش از ظهر امروز را به صحبت رو در رو با مردم اختصاص دادند .