به مناسبت ولادت با سعادت کریم اهل بیت:

به مناسبت ولادت با سعادت کریم اهل بیت:
اردیبهشت 20, 1399
319 بازدید

پانزدهمين روز از ماه ضيافت الله مصادف با ميلاد دومين پيشواي شيعيان و برجسته ترين نمونه بخشش و انفاق است. روزی که به احترام جود و کرامت آن بزرگوار روز اکرام ناميده شده است تا تمامي مسلمانان و دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام با پيروي از سيره اخلاقی کريم آل طاها حضرت […]

پانزدهمين روز از ماه ضيافت الله مصادف با ميلاد دومين پيشواي شيعيان و برجسته ترين نمونه بخشش و انفاق است. روزی که به احترام جود و کرامت آن بزرگوار روز اکرام ناميده شده است تا تمامي مسلمانان و دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام با پيروي از سيره اخلاقی کريم آل طاها حضرت امام حسن مجتبي (ع) تلاش كنند تا فرهنگ حمايت از نيازمندان، ايتام و فقرا در جامعه اسلامي نهادينه شود.

اكرام ايتام و كمك به نيازمندان وظيفه اي انساني است و در آموزه هاي دين مبين اسلام نيز همواره برحمايت از نيازمندان بعنوان يك وظيفه اخلاقى و دينى تاكيد فراوان شده است. از اينرو ماه مبارك رمضان فرصت گرانقدري است تا افراد خير و نيكوكار با تأسي به آيات و روايات فراوان ديني و بمنظور تقويت حس همدلي و همكاري در جامعه اسلامي ‌و ترويج فرهنگ الهي اكرام، در امورات خیریه و کمک به نیازمندان به مشارکت همه جانبه خود ادامه دهند .

ولادت با سعادت کريم اهل بيت، امام حسن مجتبي (علیه السلام) را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، عموم شیعیان جهان، ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم متدین و ولایتمدار استان لرستان تبریک عرض می نماییم.

《 روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان》