به مناسبت “هفدهم مردادماه روز خبرنگار”

به مناسبت “هفدهم مردادماه روز خبرنگار”
مرداد 17, 1399
230 بازدید

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت “هفدهم مردادماه روز خبرنگار” متن پیام به شرح ذیل است: بسمه تعالی روز خبرنگار مجالی فراهم آورده است تا رادمردی های خبرنگارانی که در سال های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در عرصه تهیه خبر با ایثار و از جان […]

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت “هفدهم مردادماه روز خبرنگار”

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

روز خبرنگار مجالی فراهم آورده است تا رادمردی های خبرنگارانی که در سال های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در عرصه تهیه خبر با ایثار و از جان گذشتگی، بصیرت افزایی را با عطر و رنگ شهادت مزین و متبرک نمودند گرامی بداریم. آنانی که بر تعهد رسالت رسانه‌ای خویش جانانه ایستادند و با نثار خون خویش درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و به ملت شریف ایران عزت و اقتدار بخشیدند.

خبرنگاری، حرفه ای سخت، پرمخاطره و در عین حال تاثیرگذار و پرمسئولیت است.خبرنگاران، روایتگر آگاهی، حق گویی و امید به جامعه و مردم هستند. در عین حال نقش خبرنگاران در افزایش آگاهی و دانش جامعه از طریق انتشار و بیان واقعیات و تفکیک اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است.

در این روزها که ویروس کرونا در خیلی از کشورها از جمله کشور عزیزمان سایه افکنده، این خبرنگاران هستند که با تلاش مضاعف در جهت تزریق امید به جامعه و تقویت اعتماد به نفس و ترویج روحیه خودباوری در بین هموطنان، می‌توانند زمینه‌ساز گذر از این مسیر و حرکت به سمت فتح قله‌های تعالی، پیشرفت، سربلندی و سعادت باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی که عاشقانه در عرصه اطلاع‌رسانی با نثار جان خویش به کار و حرفه وزین خبرنگاری ارزشی والا بخشید، این روز را به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه، اهل قلم، خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و عکاسان در استان لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آنان موفقیت و سربلندی را درخواست می نمایم.

《سید احمد رضا شاهرخی》