به مناسبت سالگرد ورود آزادگان به میهن؛

به مناسبت سالگرد ورود آزادگان به میهن؛
شهریور 5, 1399
300 بازدید

به مناسبت سالگرد ورود آزادگان به میهن؛ نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان لرستان با آزاده سرافراز دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عصر سه شنبه چهارم شهریور ماه، […]

به مناسبت سالگرد ورود آزادگان به میهن؛

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان لرستان با آزاده سرافراز دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عصر سه شنبه چهارم شهریور ماه، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت سالگرد ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، با حضور در منزل آزاده سرافراز سید جواد پور هاشمیان در خرم آباد، از رشادت‌ها و ایثار ایشان در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تجلیل کرد.

وی در این دیدار، امنیت و آرامش امروز کشورمان را مدیون صبر و ایثار آزادگان دانست و تأکید کرد که مردم ما همیشه قدردان خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و جانبازان سرافراز هستند.

در این که دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند، نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تقدیم لوح سپاس از آزاده سرافراز دوران جنگ تحمیلی قدردانی نمودند.