برگزاری اردوی دانش آموزان استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان

 برگزاری اردوی دانش آموزان استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان
شهریور 21, 1400
224 بازدید

اردوی یک روزه فرهنگی، آموزشی، تربیتی و تفریحی دانش آموزان ایتام دبستان های دخترانه امامت و ۱۷ شهریور (در راستای اجرای برنامه های تربیتی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی) به همت معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان لرستان و با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی […]

اردوی یک روزه فرهنگی، آموزشی، تربیتی و تفریحی دانش آموزان ایتام دبستان های دخترانه امامت و ۱۷ شهریور (در راستای اجرای برنامه های تربیتی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی) به همت معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان لرستان و با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد، جناب آقای ثمینی معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان و سرکار خانم پور سرتیپ مدیرکل امور اجتماعی و جناب آقای دکتر یاری مدیرکل سازمان بهزیستی استان در محل(اردوگاه فرهنگی و تربیتی آیت اله کمالوند خرم آباد)، برگزار گردید.

نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در حاشیه برگزاری اردوی یک روزه فرهنگی،آموزشی،تربیتی و تفریحی دانش آموزان ایتام که در محل اردوگاه فرهنگی و تربیتی آیت الله کمالوند خرم آباد برگزار شد با بیان اینکه حضور در چنین اجتماعات و خدمت به مردم توفیق الهی را می طلبد و خدمت به مردم خدمت به خدا است.

وی افزود: در کنار اقامه نماز،پرداخت زکات و مهربانی با مردم‌ بسیار تاکید شده است .

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: در رویدادهای زندگی حوادثی ایجاد می شود که از نظر ما تلخ هستند ولی از درون تلخی ها و سختی ها رشد و ترقی ایجاد می شود.

وی بیان کرد: دانش آموزان اگر ایمان و عمل صالح داشته باشند باعث می شود در جامعه رشد کنند و در نزد خداوند محترم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: آرمان ها و ارزش های اسلام در کشور به گونه ای بوده که بیش از ۲۰۰هزار شهید و هزاران جانباز را به خاطر آرمان های اسلامی ،امربه معروف و نهی از منکر و همچنین حاکم شدن نیکوکاری و نیک عمل کردن تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مردم ایران آرمان ها و ارزش ها را به خوبی می شناسند، مردم ایران عدالت خواهی را دوست دارند و با فساد و مفسد مخالف هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: توصیه من به دانش آموزان حاضر این است در کنار درس خواندن به نماز و قرآن خواندن توجه کنند.

لازم به ذکر است در پایان این اردو از دانش آموزان دبستان مذکور با اهدای هدایایی توسط نماینده ولی فقیه در استان لرستان تقدیر بعمل آمد.

1400/6/20