با هدف مشارکت برای ساخت مسکن محرومان، جلسه ای با حضورنماینده ولی فقیه در استان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی برگزار شد.

 با هدف مشارکت برای ساخت مسکن محرومان، جلسه ای با حضورنماینده ولی فقیه در استان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی  برگزار شد.
دی 8, 1399
279 بازدید

با هدف مشارکت برای ساخت مسکن محرومان، جلسه ای در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. ✅ پیش از ظهر امروز جلسه انجمن خیرین مسکن ساز استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه خرم آباد، مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز و […]

با هدف مشارکت برای ساخت مسکن محرومان، جلسه ای در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

✅ پیش از ظهر امروز جلسه انجمن خیرین مسکن ساز استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه خرم آباد، مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز و اعضای انجمن خیرین مسکن ساز استان در دفترامام جمعه شهرستان خرم آباد برگزار گردید.

 

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در دیدار با مدیر عامل و هیأت مدیره خیرین مسکن ساز استان لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمد جعفر قاضی اظهار داشت: خوشبختانه اعضای هیئت مدیره خیربن مسکن ساز استان را افرادی خوشنام و مورد اعتماد مردم هستند که این خود سرمایه اجتماعی ارزشمندی است .

?وی افزود: آنچه مهم است برنامه ریزی ، فعالیت و بکارگیری شیوه های نو برای اطلاع رسانی و کمک گرفتن از خیرانی است که تمایل به مسکن سازی و احداث مسکن برای محرومین دارند در همین راستا می توان جهت جذب خیران جلسات مشترکی با لرستانی های خارج از استان و کشور برگزار کرد.

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: طی روزهای اخیر پس از انتشار کلیپ دو کودک بی سرپناه در شهرستان کوهدشت افراد زیادی از درون و بیرون استان تماس های مکرری جهت کمک به این دو کودک گرفتند که این موضوع نشان می دهد اگر بتوانیم محرومیت های استان را به افراد خاص و خیران اطلاع رسانی کنیم مؤثراست.

?نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد:می توان جهت ساخت مسکن محرومان ازظرفیت رسانه ها و صداو سیما استان استفاده شود و همچنین اقدامات انجام شده خیران مسکن ساز با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در قالب کلیپ هایی منتشر کرد.

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: با ظرفیت دیپلماسی و گفتگو می توان با نشست های صمیمی و مذاکره با افراد توانمند و با برقراری ارتباط با افراد خیر زمینه را برای کمک در ساخت مسکن محرومان فراهم کرد همچنین ایشان ازهمه کسانی که هم اکنون و در سابق در هیأت مدیره تلاش کردند تقدیر و تشکر نمودند.

☑️ پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

✅کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

✅ کانال ایتا:
http://eitaa.com/shahrokhy_ir

99/10/8


? پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

?کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

?کانال ایتا:
http://eitaa.com/shahrokhy_ir

#بازدید_نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان_از_شرکت_کارخانجات_دارویی_بایر_افلاک_شهرستان_ازنا