با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی رزمایش طرح نوروزی یگان‌های انتظامی و امدادی استان لرستان برگزار شد.

  با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی رزمایش طرح نوروزی یگان‌های انتظامی و امدادی استان لرستان برگزار شد.
اسفند 25, 1399
213 بازدید

به همت قرارگاه نوروزی امام علی (ع) فرماندهی انتظامی استان لرستان   به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، رزمایش طرح نوروزی یگان‌های انتظامی و امدادی استان لرستان صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی لرستان برگزار شد. این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده […]

به همت قرارگاه نوروزی امام علی (ع) فرماندهی انتظامی استان لرستان

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، رزمایش طرح نوروزی یگان‌های انتظامی و امدادی استان لرستان صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی لرستان برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان لرستان و جمع دیگری از مدیران دستگاه‌های خدمات رسان استان لرستان برگزار شد.

این رزمایش بزرگ به‌منظور اعلام آمادگی تمامی نیروهای انتظامی، هلال‌احمر، اورژانس، آتش‌نشانی و راهداری استان باهدف ایجاد همدلی و همبستگی در راستای کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای نوروز ۱۴۰۰ در استان لرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در رزمایش آغاز طرح نوروزی پلیس راه فرماندهی انتظامی لرستان ضمن تبریک حلول ماه شعبان المعظم اظهارداشت: آنچه که در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) که با شرکت و حضور فعال نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، پلیس راهور و دیگر دستگاه های مربوطه مشاهده میکنیم همه حاکی از حضور در این عرصه به نوعی حضور برای میدان‌های جهاد و ایثار است، زیرا هرجا امنیت و آرامشی در کشور و استانی برقرار باشد افراد خدوم و خدمتگزاری حضور دارند و با چشمانی بیدار برای ایجاد امنیت و آرامش گام برمی‌دارند، همچنین حضور در این میدان حاکی از این است که راه شهدا در نظام اسلامی با قدرت و قوت بیش از گذشته ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سال ۹۹ سال سختی بود که پشت سر گذاشتیم افزود: ولی با همبستگی امت اسلامی، اتحاد بین نهادها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و با حضور جوانان و گروه‌ها انقلابی و جهادی توانستیم در مقابل اهداف شوم دشمن بایستیم و او را به عقب برگردانیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه برای ما مشخص گردید که فشار حداکثری دشمنان راه به جایی نمی‌برد و توطئه‌های آنها در سایه همدلی خنثی می‌شود عنوان کرد: همان گونه که در دفاع مقدس با مقاومت، صبر و ایثار ملت ایران پیروز شد، امروز نیز با ایستادگی می‌توان دشمن را ناامید کرد.

وی بیان کرد: دشمن همه امکانات را به کار گرفت تا ما را به زانو درآورد اما همراهی، ایثار و جهادها سبب شد تا دشمن ناکام بماند و روزی در تاریخ این ایثارگری‌ها نگاشته می‌شود و باید گفت ملت ما کسانی را که در مسیر جهاد و ایثار و خدمت گام برمی‌دارند گرامی می‌دارند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت نقش ممتازی دارد و امروز در همه عرصه‌های خدمت حضور دارد (از قبیل محرومیت زدایی‌، ایجاد امنیت و آرامش) و در ایام تعطیلات نوروز نیز حضورشان دو چندان می‌شود تا بتوانند آرامش و امنیت را برای مردم فراهم کنند.

وی به اظهار رضایت مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهارداشت: این اظهار رضایت یک مدال افتخار بر سینه نیرو انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: با همدلی و هماهنگی میان دستگاه‌ ها می‌ توان در برابر توطئه دشمن بایستیم و بهترین خدمات را به امت اسلامی و مردم استان لرستان ارائه دهیم.

 

99/12/25