بازدید نماینده ولی فقیه در استان لرستان از کارخانه آب معدنی بیشه

بازدید نماینده ولی فقیه در استان لرستان از کارخانه آب معدنی بیشه
مهر 25, 1399
774 بازدید

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان ، صبح امروز، بیستم مهرماه، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد، قسمت‌های مختلف این واحد صنعتی و تولیدی را از نزدیک مشاهده و در جریان روند امور آن قرار گرفت. ?همچنین در […]

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان ، صبح امروز، بیستم مهرماه، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد، قسمت‌های مختلف این واحد صنعتی و تولیدی را از نزدیک مشاهده و در جریان روند امور آن قرار گرفت.

?همچنین در ادامه این بازدید جلسه‌ای در راستای بررسی مشکلات واحد برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی طی بازدید از کارخانه آب معدنی بیشه لرستان اظهار داشت:دیدار با کارآفرینان و آشنایی باصنعتگران ، سرمایه گذاران و تلاش در رفع مشکلات و گشایش در کار آنها وظیفه شرعی و ملی است‌.

?وی در رابطه با خصوصیت کار،تولید و اشتغال افزود :کار ،تولید و اشتغال سبب رشد و پیشرفت جامعه و به همراه خود تکامل دنیوی و اخروی را برای ملت به همراه دارد.

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد:به طور یقین شان و کرامت ملتی که روی پای خود بایستد با کار ،تلاش و فعالیت موثر است .

?وی بیان کرد :کشور ایران از نظر جمعیتی یک درصد جمعیت جهان را تشکیل می دهد ولی از لحاظ منابع غنی در بعضی منابع تا ۵ درصد هم میرسیم که این موضوع یک نعمت الهی است بر همین اساس باید از این نعمت های الهی بهره ببریم .

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: پیامبر اسلام (ص)می فرمایند هرکس در راه رسیدن به روزی حلال تلاش کند مانند مجاهد در راه خداوند است .

?وی با بیان اشاره به نقش سرمایه گذاران در جنگ اقتصادی امروزه تصریح کرد: کارفرمایان و سرمایه گذاران فرماندهان و کارکنان رزمندگان جبهه اقتصادی هستند .