بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان از مدرسه علمیه رضویه خرم آباد

بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان از مدرسه علمیه رضویه خرم آباد
شهریور 16, 1399
447 بازدید

در ادامه بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان از مدرسه علمیه رضویه خرم آباد به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، ظهر امروز شانزدهم شهریور ماه، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به همراه مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم […]

در ادامه بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان از مدرسه علمیه رضویه خرم آباد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، ظهر امروز شانزدهم شهریور ماه، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به همراه مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد از مدرسه علمیه رضویه بازدید کرد.

در ادامه بازدید‌ از مدرسه علمیه در مراسم میثاق طلبگی که در مدرسه رضویه در حال برگزاری بود. حضور پیدا کردند و به سخنرانی پرداختند.

همچنین در این مراسم ميثاق نامه طلبگي طلاب جديد الورود در حضور نماينده ولي فقيه در استان لرستان قرائت شد.

وی افزود: حوزه علمیه مکانی است که می تواند انسان را به اعلی العین برساند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: چهره باطنی و حقیقی انسان در اختیار خود انسان بوده که با ارتباط با قرآن و ذکر و یاد خدا می توان آن را رشد داد.‌

وی بیان کرد: کلیه کادر اداری و اساتید حوزه در اختیار طلبه ها هستند که بتوانند به اهداف خود برسند و مسیر را به آنها نشان دهند تا به قله های رفیع علم ،معنویت و دانش برسند.