اقدامات نیک ستاد بازسازی عتبات عالیات از مصادیق صدای شهدا است

اقدامات نیک ستاد بازسازی عتبات عالیات از مصادیق صدای شهدا است
خرداد 21, 1399
235 بازدید

حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در جلسه گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس ستاد بازسازی عتبات عالیات که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا ما را صدا زده و بشارت می‌دهند به اینکه از گذشته غمگین نبوده و از آینده نترسیم. وی عنوان کرد: آن‌هایی که صدای شهدا را […]

حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در جلسه گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس ستاد بازسازی عتبات عالیات که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا ما را صدا زده و بشارت می‌دهند به اینکه از گذشته غمگین نبوده و از آینده نترسیم.

وی عنوان کرد: آن‌هایی که صدای شهدا را می‌شنوند، باید صدای شهید سلیمانی‌ها را به گوش آن‌ها که نمی‌شوند، برسانند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: شهدا به ما می‌گویند که از سختی‌ها و گذشته غمگین نبوده و از فراز و نشیب‌ها و دشمنی‌های دشمنان نهراسیم.

شاهرخی تاکید کرد: کلام شهدا این است که با غمگین بودن از گذشته و امید به آینده می‌توان با دستیابی به هدف‌ها به موفقیت رسید.

وی اقدامات نیک و خیر صورت گرفته در ستاد بازسازی عتبات عالیات را از مصادیق صدای شهدا دانست که باید به گوش انسان‌های باایمان و با تقوا رساند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش خیرین در بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد: علما نیز با زبان و عمل خود در این مسیر گام برمی‌دارند و خداوند خیر دنیا و آخرت را به همه آن‌ها عطا می‌کند.