اجلاس منطقه ۵ کشوری مهدویت

 اجلاس منطقه ۵ کشوری مهدویت
مهر 11, 1399
271 بازدید

اجلاس منطقه ۵ کشوری مهدویت ✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عصر امروز، اجلاس منطقه ۵ کشوری مهدویت با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و جمعی از مسئولین مراکز بنیاد مهدویت استان های خوزستان، کرمانشاه، ایلام ، چهار محال […]

اجلاس منطقه ۵ کشوری مهدویت

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عصر امروز، اجلاس منطقه ۵ کشوری مهدویت با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و جمعی از مسئولین مراکز بنیاد مهدویت استان های خوزستان، کرمانشاه، ایلام ، چهار محال بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد ، کردستان و لرستان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد.

✅ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری جلسات و نشست های متعدد، لشکریانی به لشکر صاحب الامر (عج) اضافه شود.

?وی افزود: استان های غرب کشور در راستای امامت و ولایت شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده اند ، استان لرستان نیز در راه اعتلای اسلام شش هزار و سیصد شهید تقدیم انقلاب کرده است.

?نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: خوشبختانه بنیاد فرهنگی مهدویت در سطح کشور و استان لرستان اقدامات بسیار خوبی انجام داده ولی باید براساس مقتضیات زمان ما نیز خود را با زمان وفق بدهیم .

?وی بیان کرد:جهت فعالیت بنیاد مهدویت در استان ظرفیت های خوبی همچون اتحادیه دانش آموزان، تشکل های دینی ،مذهبی و بسیج دانشگاهها وجود دارد. البته در راه رسیدن به اهداف سختی هایی وجود دارد که برای پیروزی بر این سختی ها باید تلاش همه جانبه کنیم.

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در هشت سال دفاع مقدس به دنبال سختی های والفجر مقدماتی و کربلای ۴ پیروزی هایی در والفجر یک و کربلای ۵ محقق شده است و این نشان گر این است که خداوند کسانی که در مسیرالهی قدم برمی دارند را یاری می کند. و این وعده ای قرآنی و حتمی و تخلف ناپذیر است.

?وی تصریح کرد: فعالیت در بنیاد مهدویت یک توفیق الهی است و شما به عنوان سفیران مهدویت این رزق معنوی، فرهنگی و دینی که در نظام جمهوری اسلامی فراهم شده، به وسیله ی شما گسترش و ترویج پیدا می کند. و اینگونه فعالیت ها توفیق الهی است.۹۹/۷/۱۰