آیین افتتاح طرح احسان رمضان به یاد شهید توکل مصطفی زاده با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان

 آیین افتتاح طرح احسان رمضان به یاد شهید توکل مصطفی زاده با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان
اردیبهشت 19, 1400
412 بازدید

آیین افتتاح طرح احسان رمضان به یاد شهید توکل مصطفی زاده با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان لرستان در دانشگاه آزاد اسلامی کمالوند برگزار گردید. در این طرح ۱۲۵۰۰ بسته معیشتی در سفره احسان ماه […]

آیین افتتاح طرح احسان رمضان به یاد شهید توکل مصطفی زاده با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان لرستان در دانشگاه آزاد اسلامی کمالوند برگزار گردید. در این طرح ۱۲۵۰۰ بسته معیشتی در سفره احسان ماه مبارک رمضان به خانواده های مناطق کم برخوردار توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اهدا گردید.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در مراسم رزمایش کمک مومنانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اشاره به آیه ” إِنَّ اللَّهَ مَعَ الَّذينَ اتَّقَوا وَالَّذينَ هُم مُحسِنونَ” اظهار داشت: لرستان مهد فرهنگ و تمدن، سرزمین غیرتمندان و شهیدان است و از روزی که رهبر معظم انقلاب توصیه فرمودند به کمک های مومنانه به اقشار آسیب دیده از کرونا، هر روز شاهد اینگونه رزمایش های خداپسندانه در کمک به جامعه هدف هستیم.

وی با اشاره به گستردگی کمک های مومنانه افزود: در طول این مدت از روستاها گرفته تا بخش ها و شهرها و محله ها شاهد همدلی گروه های جهادی، جوانان مومن و انقلابی هستیم تا بتوانند با تهیه و توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: در این مدت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کنار کمیته امداد امام، سپاه و ستاد مشارکت های مردمی در طول این یک سال  افتخار آفریدند و صحنه هایی از شکوه را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: امیدواریم کمک های مومنانه ادامه یابد تا نیازمندان در این شرایط کرونایی دچار مشکلات بیشتر نشوند.

1400/2/18