آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان

آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان
اردیبهشت 25, 1400
127 بازدید

آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، سردار اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان استان برگزار شد. در این مراسم از خدمات ارزشمند سردار مهدیان نسب تکریم بعمل آمد و سردار الهی به عنوان فرمانده […]

آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، سردار اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

در این مراسم از خدمات ارزشمند سردار مهدیان نسب تکریم بعمل آمد و سردار الهی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی معارفه شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان لرستان که در سالن بصیرت فرماندهی انتظامی استان برگزار شد با بیان اینکه استان لرستان در سال‌های پیش رو خیزش خوبی در راستای ارتقا فرهنگی و پیشرفت اقتصادی آغاز کرده است.

وی افزود: به طور یقین پایه ارتقاء فرهنگی و پیشرفت اقتصادی در کشور نیروی انتظامی در طراز انقلاب اسلامی است و از جمله مهمترین ویژگی‌های نیروی انتظامی اقتدار به معنای اعمال قانون با قاطعیت همراه با تدبیر و سرعت بدون بی‌رحمی و همچنین اعتماد سازی نسبت به مردم است به گونه‌ای که هنجارشکنان احساس کنند چنگال عدالت نیروی انتظامی بر بالای سر آنهاست.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: نظام سلطه ۲۵۰ سال کلیه امکانات مادی خود را برای دین زدایی و اسلام زدایی به کار گرفته است و در این چند دهه اخیر بر توان و برنامه‌های خود افزوده است اما به لطف الهی، تدابیر امام راحل، جان فشانی مردم، ایثارگری شهدا، صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا ۲۲ بهمن ۵۷ برای ملت ایران رقم خورد و برنامه‌های نظام سلطه به گورستان تاریخ فرستاده شد.

وی بیان کرد: نظام سلطه جهت دین‌زدایی خسارات زیادی دیده ولی ویژگی شیطان بزرگ این است که از شیطنت دست بر نمی‌دارد و با روش‌های مختلف به دنبال آسیب جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در استان لرستان در رابطه با قاچاق کالا، خرید و فروش و حمل سلاح، مقابله با اراذل و اوباش،کاهش قتل، خودکشی، نزاع‌های دسته جمعی، قومی و قبیله‌ای برنامه‌های کارشناسی شده و خوبی در دستور کار نیروی انتظامی و دستگاه‌های مربوطه استان است.

وی با اشاره به لزوم ارتقا جایگاه نیروی انتظامی اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی استان و همچنین محل تردد بسیاری از استان‌ها انتظار داریم جایگاه نیروی انتظامی استان ارتقا پیدا کند زیرا این ارتقا امکانات و لوازمی به دنبال دارد که سبب می‌شود استان لرستان جایگاه واقعی خودش را پیدا کند و سردار اشتری در این زمینه قول مساعد دادند در این راستا که اقداماتی انجام شود.

در پایان این مراسم از خدمات ارزشمند سردار مهدیان نسب تکریم بعمل آمد و سردار الهی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی معارفه شد.

 

1400/2/22